نمایشگر E 24 وان پلاس راهی بازار شد

نمایشگر E 24 وان پلاس راهی بازار شد

OnePlus با تعدادی از محصولات جدید معرفی شده است که سبد لوازم الکترونیکی مصرفی خود را گسترش داده است. یکی از آخرین عرضه‌ها شامل مدل جدید مانیتور E 24 است که سرانجام در هند به فروش رسید. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

مانیتور جدید سازنده گوشی های هوشمند چینی از امروز به طور رسمی فروش خود را آغاز کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش 24 اینچی دارد. این یک پنل IPS است که با Adaptive Sync، گواهی TUV Rheinland برای محافظت از چشم کاربر، وضوح Full HD، نرخ تازه‌سازی 75 هرتز و زمان پاسخگویی کم 5 میلی‌ثانیه ارائه می‌شود. OnePlus به وضوح وارد این بازار شد تا تجربه و ظاهری ممتاز در کنار عملکرد ارائه دهد. این را می توان با طراحی بدون حاشیه در سه طرف و ساختار فلزی متوجه شد.

پایه فلزی نیز قابل تنظیم است و از -5 تا 15 درجه پشتیبانی می کند و همچنین از شیب و چرخش پشتیبانی می کند. برای اتصال، کاربران همچنین 1 / USB C (با توان 18 وات)، 1 / HDMI v 1.4، 1/ پورت VGA و 1 / جک هدفون در مدل OnePlus Monitor E 24 دریافت می‌کنند. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند یک دستگاه سازگار را از طریق درگاه USB Type C روی نمایشگر وصل کنند تا به سادگی نمایشگر دستگاه متصل را مانند یک گوشی هوشمند منعکس کند.

فروش مانیتور جدید از امروز (15 فوریه 2023) به صورت زنده انجام می شود. قیمت آن 11999 INR (تقریباً 145 دلار آمریکا) است و برای خرید از پلتفرم های آنلاین مختلف مانند آمازون، Flipkart و حتی وب سایت رسمی هندی شرکت در دسترس خواهد بود. حتی می‌توانید مانیتور جدید را در برنامه فروشگاه OnePlus یا فروشگاه‌های Experience این شرکت پیدا کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اطلاعات بیشتری از گوشی OnePlus 9 RT منتشر شد

نظرات در مورد : نمایشگر E 24 وان پلاس راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *