نرم افزارهای ضد سرقت برای لپ تاپ

هکر های اینترنتی

همان گونه که در مطلب قبلی گفته بودیم دزدگیرهای عصر دیجیتال زیادی وجود دارند. در این جا قصد معرفی این نرم افزارها را داریم.

نرم افزاهای ضد سرقت برای لپ تاپ

نرم افزار LAlarm

یکی از نرم افزاهای ضد سرقت که محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد. این برنامه در صوری که لپ تاپ در معرض خطر سرقت یا از بین بردن اطلاعات باشد به کاربر هشدار می دهد. در صورتی که لپ تاپ شما به سرقت رفته باشد این برنامه می تواند از راه دور تمامی داده ها را پاک کند. از طرفی زمانی که سارق در صدد سرقت لپ تاپ باشد ، زنگ خطر به صدا در می آید و صاحب آن را با خبر میکند.

می توانید این برنامه را از سایت خود LAlarm دریافت کنید.

نرم افزار Prey

نرم افزار prey معروفترین برنامه ضد سرقت است که تاکنون توانسته است چند مالباخته را به لپ تاپ و موبایلشان برساند. این برنامه به طور خودکار و مخفیانه وب کم را روشن می کند ئ از چهره سارق عکس برداری میکند . از طرفی می تواند از سایت هایی که سارق از آنها دیدن می کند اطلاعاتی بدست آورد. این برنامه که بسیار سبک و کم حجم است محیط آسانی دارد و کاربر می تواند همچنین اطلاعاتی از طریق GPS بدست آورد.

می توانید این برنامه را از سایت Prey دریافت کنید.

soft-secure1

نرم افزار Adeona

یکی از نرم افزارهای ضد سرقت و کد بازی است که بدون نیاز به شرکت شخص ثالت محل لپ تاپ مفقود شده یا به سرقت رفته را رد گیری کند . این برنامه مانند برنامه های دیگر قابلیت رد گیری ماهواره ای دارد با این تفاوت که برای ماموریت نیاز به شخص سوم ندارد.

می توانید این نرم افزار را از سایت Adeona دریافت کنید.

soft-secure2

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشنایی با یک نرم افزار امنیتی در ویندوز

نظرات در مورد : نرم افزارهای ضد سرقت برای لپ تاپ

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    چطور بفهمیم همچین برنامه ای روی لپ تاپمون (به صورت مخفی) نصب شده؟چطور حذفش کنیم؟
    تشکر از مطبتون

  2. با سلام هنگامی که برنامه را نصب میکنم یه سری اطلاعات و یوزر نیم و پسورد میخواد ،لطفآ راهنمائی کنید و طریقه کار با برنامه را بفرمائید .
    ممنونم