نحوه روشن کردن صفحه نمایش گوشی بدون استفاده از دکمه پاور

روشن کردن صفحه نمایش گوشی

روشن کردن صفحه نمایش گوشی | گوشی های هوشمندی که در اختیار ما قرار دارند امروزه قابلیت های بسیاری را در اختیار افراد می گذارند، بخصوص با پیشرفت دستیارهای صوتی و هوشمندتر شدن آن ها بسیاری از کارها را برای کاربران این دستگاه ها آسان تر کرده است. شما می توانید با دستگاه های اندرویدی که دارای Google Now می باشند، نظیر گلکسی اس 9 یا گوگل پیکسل به راحتی با دستگاه خود گفتگو نمایید و برای مثال نیازی نیست که برای آغاز چت و یا گفتگو با دوستانتان دکمه ی خاصی را بفشارید.

شاید این موضوع برای شما خیلی غیرقابل تصور و هیجان انگیز باشد ولی غیر از جذابیت آن بسیاری قابلیت کاربردی می باشد. در ادامه قصد داریم نحوه ی روشن کردن صفحه نمایش گوشی بدون فشردن دکه پاور را برایتان شرح دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

فعال کردن اپلیکیشن Wake Up

Wake Up اپلیکیشنی است که می توان از آن برای روشن شدن صفحه نمایش در گوشی های اندرویدی استفاده کرد که می توانید آن را از پلی استور برای دستگاه خود دانلود نمایید. اما لارم به ذکر است که برای فعال سازی این اپلیکیشن باید مراحل زیر را طی کنید.

پس از دانلود اپلیکیشن و بازکردن آن بر روی گزینه ی Enable device Administrator کلیک کنید تا به صفحه بعدی فعالسازی بروید. در این صفحه نیز بر روی گزینه ی Activate کلیک کنید.

روشن کردن صفحه نمایش گوشی روشن کردن صفحه نمایش گوشی

پس از فعالسازی این اپلیکیشن به صفحه ی ویجت های گوشی هوشمند خود رفته و ویجت آن را در هر بخشی از صفحه اصلی گوشی خواستید قرار دهید.

روشن کردن صفحه نمایش گوشی روشن کردن صفحه نمایش گوشی

در نهایت گزینه ی Start Automatically Monitoring را انتخاب کرده که با انجام این فرآیند سبب می گردد اپلیکیشن در پس زمینه ی دستگاه شما اجرا شود و به نوعی گوشی شما به حرکات دستتان واکنش نشان خواهد داد.

 

با آموزش های بعدی زوم تک را همراهی کنید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین انفجار آیفون 8 پلاس در تایوان!!!

نظرات در مورد : نحوه روشن کردن صفحه نمایش گوشی بدون استفاده از دکمه پاور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *