لنوو و نمایش نمونه اولیه لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش تاشو

لنوو و نمایش نمونه اولیه لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش تاشو

کنفرانس نوآوری و فناوری لنوو 2022 (نسخه چین) که با نام دنیای فناوری 2022 نیز شناخته می شود، دیروز در چین برگزار شد. کنفرانس مجازی با موضوع «هوش، توانمندسازی تغییر» برگزار شد. در این رویداد، لنوو بار دیگر نمونه اولیه لپ تاپ با صفحه رول را به نمایش گذاشت. نمونه اولیه برای اولین بار در اکتبر و زمانی که جهان فناوری جهانی 2022 را برگزار کرد، به نمایش گذاشته شد.

این لپ‌تاپ رول‌شونده هنوز در مرحله نمونه اولیه است زیرا این شرکت اعلام نکرده است که آیا قصد دارد این محصول را به زودی رونمایی کند یا خیر. گفته می شود این لپ تاپ اولین لپ تاپ در جهان است که صفحه نمایش انعطاف پذیر را با ساختار متغیر ترکیب می کند. هدف طراحان ارائه تجربه نوت بوک با اندازه ها، نسبت ها و وضوح های متغیر است.

با ادغام یک صفحه نمایش انعطاف پذیر سفارشی در بدنه نوت بوک از طریق فناوری لولای ثبت شده، صفحه نمایش نمونه اولیه که تنها 12 اینچ است، درست به اندازه یک نوت بوک سنتی، می تواند به طور خودکار از صفحه نمایش 12 اینچی 16:9 افزایش یابد. یک دکمه. این صفحه نمایش 15.3 اینچی با نسبت تصویر 8:9 گسترش می یابد. این طراحی یک تجربه برتر برای چندوظیفگی، مرور و چندین برنامه دیگر ارائه می دهد.

همچنین، گروه لنوو به طور جامع آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای این شرکت را در فضای جدید، قدرت محاسباتی جدید، هوشمندی صنعت و حفاظت از محیط‌زیست کم کربن در این کنفرانس معرفی کرد. مشخص نیست چه زمانی باید شاهد روی کار آمدن چنین لپ تاپی در آینده باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion Slim 5 عرضه شد

نظرات در مورد : لنوو و نمایش نمونه اولیه لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش تاشو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *