فوجی فیلم و معرفی پرینت همراه instax mini Link SE

فوجی فیلم و معرفی پرینت همراه instax mini Link SE

شرکت فوجی فیلم به تازگی از پرینتر همراهی برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرده که به عنوان instax mini Link SE شناخته می شود. دستگاهی خوش قیمت و کاربردی که از ویژگی های خوبی بهره می برد.

این احتمالاً ادغامی نیست که کسی انتظار آن را داشته باشد ، اما برند instax متعلق به فوجی فیلم ، instax mini Link SE را معرفی کرده است ، یک چاپگر مینی فیلم جدید که برای استفاده با نینتندو سوییچ طراحی شده است. به کاربران اجازه می دهد به لطف برنامه جدید instax mini Link که به زودی برای تلفن های هوشمند در دسترس خواهد بود ، عکسهای صفحه نمایش را از این کنسول چاپ کنند.

انتشار instax mini Link SE کاملاً مطابق با نسخه جدید Pokémon Snap است که هر دو در تاریخ 30 آوریل (30 فروردین) آغاز به کار می کنند. دنباله طولانی بازی Nintendo 64 حول عکس گرفتن از Pokémon های مختلف در زیستگاه های طبیعی آنها بود و بازی جدید دارای ویژگی های به اشتراک گذاری داخلی و ویرایش است ، و به نظر می رسد توانایی چاپ آن عکس ها در طبیعت بازی متناسب باشد. این یک پاسخ بسیار جالب به عنوان اصلی است ، زمانی که نینتندو با Blockbuster همکاری کرد تا به بازیکنان اجازه دهد تصاویر خود را از بازی چاپ کنند. با این حال ، از instax Mini SE می توان برای چاپ عکسهای صفحه بازی از هر عنوان Switch استفاده کرد.

برای اتصال سوئیچ به چاپگر ، به برنامه تلفن همراه همراه نیاز دارید که با استفاده از ویژگی اشتراک کد QR که چند ماه پیش به کنسول اضافه شده ، فاصله ای بین کنسول و چاپگر را از بین می برد. این اپلیکیشن همچنین از ویژگی های نینتندو برخوردار است ، مضامین مبتنی بر عناوین از جمله موارد فوق Pokémon Snap ، Animal Crossing: New Horizons و Super Mario Odyssey. حتی اگر فقط به طور منظم عکس می گیرید ، به شما این امکان را می دهد که فریم هایی با مضمون نینتندو را به آن تصاویر اضافه کنید ، مثال ها بر اساس همین بازی ها هستند. اگر می خواهید از این هم فراتر بروید ، محافظ ویژه مبتنی بر Pikachu نیز برای چاپگر در دسترس است.

بیشتر بخوانید  با این اقدامات جان تازه ای به پرینتر خود ببخشید

ویژگی های دیگری نیز برای برنامه و چاپگر وجود دارد که مضمون نینتندو کمتری دارد. شما می توانید با یک دوست خود در یک کلاژ همکاری کنید ، هر کدام از تلفن های خود استفاده می کنند ، یا با یکی از دوستان خود عکس بگیرید و به یک سری از س answerالات پاسخ دهید تا “آزمون تطبیق” در بالای تصویر چاپ شده نمایش داده شود. instax Mini SE حتی به دلایلی از کنترل حرکت دوربین گوشی هوشمند شما پشتیبانی می کند. می توانید برای بزرگنمایی و بزرگنمایی شیب بگیرید و با دکمه روشن / خاموش عکس بگیرید ، یا چاپگر را برای چاپ مجدد تصاویر بچرخانید.

همانطور که در بالا ذکر شد؛ instax mini Link SE هفته آینده ، در تاریخ 30 آوریل در حال آمدن است و اگر بخواهید همراه با پرونده Pikachu باشد ، 99.95 دلار یا 119.95 دلار هزینه خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فوجی فیلم و معرفی پرینت همراه instax mini Link SE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *