سرور مجازی انگلیس سرورپارس حامی کسب و کارهای خارج از کشور

سرور

سرور مجازی انگلیس یکی از محصولات میزبانی وب پرطرفدار در میان افرادی است که در بازارهای مالی خارج از کشور فعالیت می کنند. البته بسیاری از وب سایت ها نیز بنابه صلاحدید خود از سرور مجازی استفاده می کنند. می دانید که هاست‌ های اشتراکی، ارزان‌ترین نوع میزبانی برای سایت‌های اینترنتی هستند. چون منابع موجود در این هاست‌ها متعلق به یک سایت خاص نبوده و چندین سایت مختلف از آن برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌کنند.

این نوع از هاست شاید برای شروع و راه‌اندازی سایت مناسب باشد. اما به تدریج که آمار بازدیدکنندگان سایت و حجم اطلاعات سایت افزایش یافت، باید به فکر جایگزینی آن با سرویس‌های اختصاصی بود. چون استفاده چند سایت مختلف از یک منابع ثابت، ریسک‌ های متناسب با خود را داشته و امنیت مجموعه را به خطر می اندازد.

سرور مجازی گزینه بسیار مناسبی برای چنین سایت‌هایی است که البته نوع آن را باید متناسب با کاربران سایت انتخاب کرد. مثلاً سایت‌هایی که مخاطبان آن‌ها در خارج از کشور قرار دارند، باید از سرور مجازی انگلیس و یا دیگر کشور‌های اروپایی استفاده کنند. در این مطلب، توضیحات کاملی در خصوص سرور مجازی انگستان و ویژگی‌های آن ارائه خواهیم داد.

سرور مجازی انگلیس چیست؟

اطلاعات سایت‌ های اینترنتی بر روی کامپیوتر‌های بزرگی به نام سرور ذخیره می‌شود. این سرور‌ها را می‌توان در قالب سرور اختصاصی برای یک سایت استفاده کرده و یا با بهره‌ گیری از سیستم‌های مجازی ساز، منابع آن را به بخش‌های اختصاصی کوچکتری به نام سرور مجازی تقسیم کرد. هزینه استفاده از سرور مجازی بیشتر از هاست اشتراکی و کمتر از سرور‌های اختصاصی بزرگ است.

یعنی سایت‌ هایی که اختصاصی بودن منابع و دسترسی به مخاطبان جهانی برای آن‌ها مهم است، باید از این نوع میزبانی استفاده کنند. در یک تقسیم‌ بندی بر اساس موقعیت دیتاسنتر، سرور‌های مجازی به انواع خارجی و ایرانی تقسیم می‌شوند.

مثلاً منظور از سرور مجازی انگلستان، کامپیوتری بزرگ با منابع سخت‌افزاری است که دیتاسنتر آن در کشور انگلستان قرار دارد. دیتاسنتر، مکانی فیزیکی است که برای نگهداری کامپیوتر‌های بزرگ با نام «سرور» استفاده می‌شود. امکان خرید چنین سرویسی از شرکت‌های معتبر هاستینگ وجود دارد.

مثلاً در شرکت خدمات هاستینگ سرور پارس، می‌توان از نوعی سرور مجازی خارجی استفاده کرد که در دیتاسنتر RedStation واقع در کشور انگلستان میزبانی می‌شود. منابع موجود در این دیتاسنتر، با استفاده از سیستم مجازی ساز Xen تقسیم بنده شده و برای راه‌اندازی و ذخیره اطلاعات سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سرور پارس، امکان استفاده از چندین پلن مختلف از سرور مجازی انگلیس وجود دارد. این تفاوت در منابع بخاطر راحتی مشتریان در انتخاب پلن‌ها است تا مجبور نباشند که هزینه‌ای اضافی برای استفاده از این نوع میزبانی بپردازند. مثلاً سایتی کوچک که به دنبال دسترسی به یک آی پی خارجی و استفاده از منابع اختصاصی برای میزبانی است، می‌تواند پلن VPS-EN۱ سرور پارس را سفارش دهد.

در این پلن، فضای ذخیره‌ سازی ۴۰ گیگابایتی، رم یک گیگابایتی، دو ترابایت ترافیک ماهانه و پردازنده تک هسته‌ای وجود دارد. هر چقدر که منابع درخواستی خود برای استفاده از سرور مجازی انگلستان را افزایش دهید، باید هزینه بیشتری برای خرید سرویس میزبانی سایت بپردازید.

کاربرد سرور مجازی انگلستان

بر اساس آمار‌ها، استفاده از سرویس مجازی انگلستان و یا دیگر کشور‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است. اما چرا باید منابع یک دیتاسنتر خارجی را به نمونه‌های داخلی ترجیح دهیم؟ یکی از دلایل این موضوع را می‌توان در گرایش کاربران ایرانی به فعالیت در بازار‌های جهانی دانست. مثلاً شاید یک کاربر ایرانی، قصد خرید و فروش ارز‌های دیجیتال را داشته و به یک اکانت در صرافی‌های بین‌ المللی نیاز دارد.

اما ایران جزو کشور‌های تحریم شده در جهان است که شهروندان آن اجازه استفاده از امکانات برخی سایت‌های خارجی مانند صرافی بایننس را ندارند. پس باید ارزانترین پلن سرور مجازی انگلستان در سرور پارس را سفارش دهیم تا این سایت به ما یک آی پی ثابت انگلستان بدهد. با استفاده از این آی پی، تمامی فعالیت‌های کاربر ایرانی در سایت‌های خارجی، به عنوان شهروند انگلیسی ثبت می‌شود.

کاربرد بعدی مربوط به کاربران خارجی است که قصد استفاده از سایت‌های ایرانی را دارند. اگر از سرور مجازی انگلستان برای میزبانی سایت خود استفاده کنید، صفحات سایت شما با سرعت بیشتری برای کاربران خارجی لود می‌شود. پس کاربر یک تجربه مناسب از بازدید سایت داشته و شاید تبدیل به مخاطبی همیشگی برای شما شود.

سرور

سرور مجازی انگلیس برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع سرور حتی برای کاربران ایرانی هم مناسب است. چون طول جغرافیایی انگلستان با ایران کم است و ارسال و دریافت اطلاعات سریع انجام می‌شود؛ یا به عبارتی می‌توان گفت که پینگ تایم مناسبی دارد.

موضوع بعدی مربوط به هزینه استفاده از سرور مجازی انگلستان است. هزینه این سرور نسبت به سرور‌های اختصاصی داخلی کمتر و بیشتر از هاست‌های اشتراکی است. البته تنوع پلن‌های موجود در سرور پارس، به شما کمک می‌کند تا پلن انتخابی خود را بر اساس منابع مورد نیاز برای سایت استفاده کنید. پس الزامی برای پرداخت مبلغ اضافی و یا سفارش پلن‌های پرهزینه از سرور مجازی انگلستان وجود ندارد.

مزیت دیگری که سرور پارس دارد، بهره‌گیری از تجربه کارشناسان حرفه‌ای در حوزه هاستینگ است. چون ساید پیکربندی و انجام برخی تنظیمات مربوط به سرو‌های خارجی برای شما سخت باشد. اما این شرکت همواره جوابگوی سؤالات مشتریان خود بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا استفاده بهینه‌ای از منابع موجود در پلن‌های هاستینگ داشته باشند. پیشنهاد ما شرکت خدمات وب هاستینگ سرورپارس است.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سرور مجازی انگلیس سرورپارس حامی کسب و کارهای خارج از کشور

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سرور پارس یدوووووونه است و حرف نداره
    من همه هاستا و سایتام با سرورپارسه. هم ازشون هاست خریدم هم دامنه هم سرور و هم گواهی اس اس ال و واقعا پشتیبانی عالی ای دارن