ساعت Galaxy Watch 6 و کسب تاییدیه FDA

ساعت Galaxy Watch 6 و کسب تاییدیه FDA

سامسونگ اعلام کرده که سری گلکسی واچ 6 دارای ویژگی نظارت بر ضربان قلب مورد تایید FDA است و به کاربران امکان می دهد ریتم های نامنظم قلب و علائم فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را تشخیص دهند. این ویژگی که اعلان ریتم نامنظم قلب (IHRN) نام دارد، جزء ویژگی الکتروکاردیوگرام (ECG) موجود در ساعت‌های گلکسی بوده و از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مجوز دریافت کرده است.

ویژگی IHRN بخشی از به‌روزرسانی One UI 5 Watch خواهد بود و در سری Galaxy Watch 6 که شایعه شده شامل یک مدل استاندارد و یک نوع کلاسیک با قاب چرخان فیزیکی می‌شود، عرضه خواهد شد. پس از عرضه سری Watch 6، ویژگی IHRN به نسخه های قبلی Galaxy Watch گسترش خواهد یافت.

ویژگی IHRN از سنسور BioActive که با سری گلکسی واچ 4 معرفی شد، برای بررسی ریتم های نامنظم قلب در پس زمینه استفاده می کند. سنسور BioActive یک سنسور 3 در 1 است که ترکیبی از یک سنسور ضربان قلب نوری، یک سنسور الکتریکی قلب و یک سنسور تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی برای نظارت دقیق‌تر ضربان قلب است.

علاوه بر ویژگی IHRN، به‌روزرسانی One UI 5 Watch مناطق شخصی‌سازی شده ضربان قلب، ویژگی‌های ایمنی بهبود یافته مانند تشخیص سقوط و تماس‌های خودکار SOS را به ارمغان می‌آورد و به کاربران کمک می‌کند بهتر بخوابند. این به‌روزرسانی فقط در ساعت‌های هوشمند Wear OS گلکسی، که شامل Galaxy Watch 4 و مدل‌های جدیدتر است، در دسترس خواهد بود و نه در مدل‌های قدیمی‌تر که توسط Tizen پشتیبانی می‌شوند، مانند Galaxy Watch 3.

تاکید سامسونگ بر راه‌حل‌های ایمنی پیشگیرانه و این که کاربران را قادر می‌سازد تا درک جامع‌تری از سلامت قلب و عروق و سلامت کلی خود دریافت کنند، نشان‌دهنده روند رو به رشد صنعت فناوری گجت های پوشیدنی به سمت ردیابی سلامت و تندرستی است. سری گلکسی واچ 6 با ویژگی نظارت بر ضربان قلب مورد تایید FDA، انتخاب محبوبی برای مصرف کنندگانی است که به دنبال تجربه ردیابی سلامت جامع تر و دقیق تر هستند.

در اخباری مرتبط سامسونگ به طور رسمی سیستم عامل One UI 5 Watch را معرفی کرد که جدیدترین نسل نرم افزار ساعت هوشمند سری گلکسی واچ این شرکت است. سیستم عامل One UI 5 مبتنی بر پلتفرم گوگل WearOS 4 است و ویژگی‌های جدید گوگل و همچنین سامسونگ را در خود جای می‌دهد. سازنده کره ای فناوری گفته است که سری گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 سامسونگ به مرور زمان آپدیت نرم افزاری جدید را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی گلکسی F54 با دوربین 108 مگاپیکسلی همراست

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Galaxy Watch 6 و کسب تاییدیه FDA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *