ساعت هوآوی Watch GT 3 معرفی شد

ساعت هوآوی Watch GT 3 معرفی شد

شرکت هوآوی به تازگی از ساعت Watch GT 3 رونمایی کرده که دارای طراحی بهبودیافته و مشخصات فنی قابل توجه است. این گجت پوشیدنی مشخصات کلیدی برجسته ای نسبت به قبل دارد.

هوآوی به‌تازگی از مرحله‌ای خارج شد که نسخه بعدی Watch GT 3 خود را معرفی کرد که دو سایز مدل آن بهبود قابل توجهی در ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام دارند، در حالی که عمر باتری یک هفته‌ای را با استفاده متوسط ​​تا سنگین حفظ می‌کنند.

آن را با یکی دو روز عمر باتری واقعی ساعت هوشمند اپل یا سامسونگ مقایسه کنید و متوجه خواهید شد که چرا ساعت‌های هواوی طرفداران وفادار خود را به دست آورده‌اند، از جمله در آمازون که مدل قبلی GT 2 اکنون با نیمی از قیمت راه‌اندازی آن در دسترس است. به

هوآوی Watch GT 3 که در نسخه‌های مردانه 46 میلی‌متری و زیبای 42 میلی‌متری عرضه می‌شود، در مقایسه با مدل‌های قبلی خود، صفحه‌نمایش روشن‌تر و قاطع‌تری دارد، و در واقع به نظر می‌رسد که یک ساعت است، نه یک ابزار عصبی.

مدل بزرگتر و فولاد ضد زنگ 46 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.43 “AMOLED با وضوح نسبتاً چشمگیر 466 در 466 است، در حالی که ساعت 42 میلی متری ساعت GT 3 با صفحه نمایش 1.32 اینچی و بدنه نازک تر و سبک تر، آن را شیک تر نگه می دارد. به خاطر عمر باتری، یعنی GT 3 کوچکتر با استفاده زیاد، دو هفته با مانترای متوسط، عمر باتری 8 روزه باتری بزرگتر را تقریبا نصف می کند.

ساعت 46 میلی‌متری نازک GT 3 11 میلی‌متر ضخامت دارد، در حالی که مدل 42 میلی‌متری مقداری از این ضخامت را کاهش می‌دهد تا به 10.2 میلی‌متری، نازک‌تر از اپل واچ برسد. همانطور که در تصاویر عملی هوآوی Watch GT 3 در زیر مشاهده می کنید، ساعت ها همان طور که شخصاً روی مچ ما وعده داده بودند، ظاهر و احساس می کردند، هر کدام به روشی محکم و ظریف هستند. نمایشگرها بسیار روشن و واضح هستند، در حالی که هوآوی تلاش واقعی برای انتخاب چهره‌های ساعت مختلف از ابتدا انجام داده است.

 

ساعت هوآوی Watch GT 3 معرفی شد

 

مدل‌های 42 میلی‌متری / 46 میلی‌متری Watch GT 3 هم‌اکنون در فروشگاه هوآوی برای پیش‌سفارش در دسترس هستند، در حالی که تاریخ عرضه رسمی Watch GT 3 بسته به بازار برای 10 نوامبر یا 11 نوامبر تعیین شده است. به عنوان پاداش پیش خرید GT 3 در بازارهای مختلف ، هدفون بی سیم واقعی Huawei FreeBuds 4i و اشتراک 12 ماهه سرویس Adidas Running Premium دریافت می کنید. قیمت Huawei Watch GT 3 خوب، در اینجا موارد بریتانیا، مستقیماً از دهان هواوی آورده شده است:

  • Watch GT 3 46mm – Active: £229.99
  • Watch GT 3 46mm – Classic: £249.99
  • Watch GT 3 46mm – Elite: £299.99
  • Watch GT 3 42mm – Active: £209.99
  • Watch GT 3 42mm – Elegant: £229.99
  • Watch GT 3 42mm – Elegant (Milanese Strap): £279.99
بیشتر بخوانید  تفاوت های میان میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو

اگر تعجب می‌کنید که نام مدل‌ها به چه معناست، تفاوت‌ها از این واقعیت ناشی می‌شود که هوآوی Watch GT 3 را می‌توان در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای داشت اما مدل 46 میلی‌متری دارای نسخه فولادی ضد زنگ است، در حالی که GT 3 نسخه 42 میلی‌متری در نسخه طلایی موجود می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت هوآوی Watch GT 3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *