رویت شدن گوشی Galaxy Z Fold 5 سامسونگ در Geekbench

رویت شدن گوشی Galaxy Z Fold 5 سامسونگ در Geekbench

شرکت سامسونگ انتظار داریم در آگوست سال جاری نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود را تحت عنوان گلکسی زد 5 رونمایی کند. گلکسی زد فولد 5 در گذشته اطلاعات بسیاری از آن منتشر شد و حال به تازگی شایعاتی دردسترس قرار گرفت. به تازگی نسخه آمریکایی این گوشی تاشو در پلتفرم بنچمارک Geekbench رویت شده است. از این رو برخی مشخصات دستگاه هم لو رفت.

سامسونگ Galaxy Z Fold 5 با شماره مدل SM-F946U در پایگاه داده بنچمارک فهرست شذ. این لیست به مادربردی با نام رمز «kalama» متشکل از سه هسته با فرکانس 2.02 گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 3.36 گیگاهرتز اشاره دارد. این گوشی تاشو دارای 12 گیگابایت رم بوده و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتری در زمان عرضه را شاهد باشیم. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه تحت سیستم‌عامل اندروید 13 عمل خواهد کرد.

سامسونگ Galaxy Z Fold 5 در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench امتیاز 2014 و 5022 را کسب کرد. جدا از این، پایگاه داده بنچمارک هیچ اطلاعات اضافی را نمایش نداده است.

افشای اطلاعات گذشته حاکی از آن بوده که سامسونگ گلکسی زد فولد 5 به فناوری جدید لولای قطره ای و همچنین فناوری صفحه نمایش مجهز خواهد شد. با توجه به فناوری لولای جدید، انتظار داریم فاصله بین پنل هنگام تا شدن کاهش یابد. همچنین طبق گزارش ها، وزن آن 254 گرم بوده که کمتر از Fold 4 است. در بخش تصویربرداری، Galaxy Z Fold 5 طبق گزارشات دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز اولترواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی است.

در اخباری مرتبط گلکسی زد فولد 4 سال گذشته به دلیل ساختار قوی و قابلیت‌های دوربین، تعداد قابل توجهی از خریداران را به خود جلب کرد. انتظار می رود سامسونگ با گلکسی زد فولد 5 آینده خود کیفیت ساخت را حتی بیشتر افزایش دهد. با این حال، یک منبع آگاه پیشنهاد کرده است که این تلفن تاشو جدید ممکن است هیچ ارتقایی در دوربین اصلی خود نداشته باشد، که ممکن است مانند نسل قبلی خود باقی بماند.

طبق گفته Ice Universe، یکی از کارشناسان مشهور سامسونگ، Galaxy Z Fold 5 همچنان همان دوربین اصلی Z Fold 4 را خواهد داشت زیرا استفاده از HP2 بر روی آن غیرممکن است. برای کسانی که نمی دانند، HP2 حسگر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ است که در جدیدترین و بهترین گلکسی اس 23 اولترا این برند دیده شده است.

بیشتر بخوانید  سامسونگ در Galaxy S24 Ultra از نمایشگر تخت استفاده می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Galaxy Z Fold 5 سامسونگ در Geekbench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *