رویت شدن گوشی ویوو Y36 در گوگل پلی کنسول

رویت شدن گوشی ویوو Y36 در گوگل پلی کنسول

ظاهرا Vivo قصد دارد به زودی یک گوشی هوشمند میان رده جدید را در بازار معرفی کند. این مدل ویوو Y36 4G بوده که به تازگی رویت شد و به نظر می‌رسد بوزدی باید شاهد رونمایی آن باشیم زیرا برخی تاییدیه ها را هم دریافت کرده است.

مدل Y36 سازنده گوشی‌های هوشمند چینی اخیراً در پایگاه داده کنسول Google Play مشاهده شده که برخی از مشخصات و جزئیات دیگر آن را فاش می‌کند. این لیست آنلاین همچنین نشان داده که معرفی گوشی هوشمند آینده نزدیک است. لیست کنسول Google Play نشان می دهد که Y36 4G به تراشه کوالکام Snapdragon 680 مجهز خواهد شد. این بیشتر تایید می کند که دستگاه یک گوشی هوشمند میان رده است.

علاوه بر این، گوشی دارای شماره مدل V2247 هم خواهد بود و لیست کنسول Google Play Console همچنین نشان داد که Vivo Y36 حداقل با یک نسخه 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. به عنوان یک مدل میان رده، می‌توانیم انتظار یک پیکربندی با 128 گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم. پایگاه داده اضافه کرد که این تلفن هوشمند همچنین با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری FuntouchOS 13 به فروش می رسد.

از دیگر جزئیات قابل توجه می توان به کیفیت نمایشگرFull HD+ و پردازنده گرافیکی Adreno 610 اشاره کرد. بر اساس مشاهده قبلی GeekBench، این گوشی دارای حداکثر 8 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 610 خواهد بود. شایعات دیگر به پنل 6.8 اینچی IPS LCD اشاره کرده اند که تنها از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کند. قابل ذکر بوده، آخرین افشا تنها یک روز پس از ارائه این گوشی هوشمند در NBTC و گواهی Google Play می رسد.

در اخباری مرتبط Vivo در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند میان رده جدید 4G به نام ویوو Y36 4G است. این دستگاه قبلاً در Geekbench و Bluetooth SIG رویت شده و برخی از مشخصات کلیدی آن نیز فاش شد. اکنون، در فهرست NBTC و Google Play Certification رویت شده که به رونمایی آینده آن اشاره دارد.

طبق فهرستی که در وب سایت صدور گواهی NBTC آمده، تلفن هوشمند Y36 4G شماره مدل V2247 را دارد. این فهرست همچنین نام رسمی دستگاه را تأیید می کند، که توسط فهرست گواهی Google Play نیز تأیید شد. این همان مدلی است که قبلا در Geekbench و Bluetooth SIG دیده شده بود.

بیشتر بخوانید  ویوو از دو گوشی S10 و S10 Pro رونمایی کرد

شایعات پیرامون ویوو Y36 4G حاکی از آن است که این گوشی با صفحه نمایش LCD قابل توجه 6.8 اینچی عرضه خواهد شد، اگرچه هنوز تاییدی در مورد اینکه آیا این گوشی دارای نرخ نوسازی بالا است یا خیر وجود ندارد. در بخش سخت افزاری، انتظار می‌رود این دستگاه با چیپست مدیاتک هلیو G99 و 8 گیگابایت رم از راه برسد. یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی، 8 گیگابایت رم اضافی آن است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی ویوو Y36 در گوگل پلی کنسول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *