رونمایی آمازون از تبلت Fire Max 11

رونمایی آمازون از تبلت Fire Max 11

به تازگی آمازون از قدرتمندترین تبلت خود به نام Fire Max 11 رونمایی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی 11 اینچی با رزولوشن 2000×1200 پیکسل بوده و طراحی شیکی دارد.

مهمترین ویژگی این تبلت وجود پردازنده قدرتمند هشت هسته ای” مدیاتک (MTK8188J) بوده که در کنار 4 گیگابایت رم قرار می گیرد. همچنین یک حسگر اثر انگشت جانبی تدارک دیده شده تا امنیت کافی تدارک دیده شود. باتری مشخص نشده و در سوی دیگر می توانید 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و حداکثر 14 ساعت عمر باتری داشته باشید. شارژر موجود در جعبه 9 واتی بوده که بیش از 4 ساعت طول می کشد تا دستگاه به طور کامل شارژ شود. یک آداپتور 15 واتی وجود دارد که می توانید جداگانه خریداری کنید که این زمان را به 3 ساعت و نیم کاهش می دهد.

یک جفت دوربین 8 مگاپیکسلی، یکی در جلو، دیگری در عقب، و پشتیبانی از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.3 هم در این تبلت یافت می شود. بلندگوهای دوگانه Dolby Atmos نیز تجربه صوتی لذت بخشی رقم می زنند. Fire Max 11 اکنون با قیمت 229 دلار برای پیش‌سفارش آماده بوده و ماه آینده به همراه لوازم جانبی آن به فروش می رسد. از جمله لوازم جانبی که باید اشاره کرد می توان یک قاب کیبورد که از طریق پین‌های pogo وصل شده و یک قلم را نام برد. اگر بسته کامل را می‌خواهید، باید 329.99 دلار بپردازید.

این قیمت ها مربوط به نسخه دارای تبلیغات صفحه قفل است. اگر نمی‌خواهید آن‌ها را ببینید، قیمت تبلت 244.99 دلار بوده و بسته کامل آن 344.99 دلار. هر نسخه ای را که بخرید، یک نسخه آزمایشی سه ماهه از Microsoft 365 Personal دریافت می کنید که شامل Word، Excel، PowerPoint، یک ترابایت فضای ذخیره سازی ابری، تداوم بین دستگاه ها و حفاظت از داده ها می شود.

در اخباری مرتبط علاوه بر رونمایی هدفون آمازون Echo Buds، این غول تجارت الکترونیک سه اسپیکر هوشمند جدید را معرفی کرده است. اینها عبارتند از Echo Pop، Echo Show 5 و Echo Show 5 Kids. Echo Pop هستند. گفته می شود هر سه دستگاه گزینه های بیشتری را برای دسترسی به الکسا در اختیار مشتریان قرار می دهند.

بیشتر بخوانید  بهترین تبلت های اندرویدی " با قیمت های جالب "

با شروع آمازون اکو پاپ، دارای طراحی نیمه کروی با دکمه داخلی میکروفون است. یک بلندگوی 1.95 اینچی در جلو و صدای با کیفیت بالا بدون نویز است. این اسپیکر با پشتیبانی از پروفایل توزیع صوتی پیشرفته ارائه می شود. کنترل حریم خصوصی درون برنامه ای هم دارد. گزینه‌های اتصال در Echo Pop شامل WiFi، مش بلوتوث کم انرژی و Matter است که اتصال و کنترل دستگاه‌های خانگی هوشمند سازگار از برندهای مختلف را امکان‌پذیر می‌سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی آمازون از تبلت Fire Max 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *