راهنمای خرید گوشت کبک ، قرقاول و ماهی سالمون

راهنمای خرید گوشت کبک ، قرقاول و ماهی سالمون

راهنمای خرید گوشت : گوشت یکی از نیاز های اساسی بدن انسان است ، در این مقاله به بررسی انواع گوشت های خوراکی که توسط انسان استفاده می شود می پردازیم با ما همراه باشید.

آشنایی با گوشت کبک

کبک یکی از پرندگان وحشی شکاری است که شکارچیان بیشتر این پرنده را شکار می کنند و گوشتش را در پروتئین سرا ها می فروشند.

براساس گفته کارشناسان تغذیه میزان پروتئین در گوشت کبک 5 الی 10 درصد بیشتر از سایر پرندگان است ، نکته بسیار مهمی که کارشناسان تغذیه اعلام میکنند. این است که در گوشت کبک انواع اسید آمینه های ضروری به وفور پیدا می شوند. به همین دلیل در اغلب نقاط جهان پزشکان برای بیمارانی که دارای بیماری ضعف اعصاب دارند و مشکل روانی دارند هم چنین از بی خوابی رنج می برند می توانند از این گوشت استفاده کنند.

 

به گفته کارشناسان تغذیه افرادی  که دارای بیماری های قلبی و عروقی دارند می توانند از گوشت کبک استفاده کنند چرا که این نوع گوشت دارای چربی و گلسترول بسیار پایینی است ، همچنین این گوشت دارای پتاسیم بالایی است که می تواند برای افرادی که دارای فشار خون بالایی هستند کمک کند ، همچنین نکات دیگری که پزشکان اعلام کرده اند گوشت کبک دارای فسفر، منیزیم، آهن و گوگرد زیادی است که برای کسانی که نیاز به تقویت حافظه دارند و قوای جنسی شان را می خواند افزایش دهند می توانند از این نوع گوشت استفاده کنند.

در هر 100 گرم گوشت پرنده کبک 5/24 گرم آلبومین، 4/1 گرم چربی و حدود 1 تا 5/1 گرم مواد معدنی موجود است. وجود مقدار زیادی از مواد معدنی در گوشت کبک نشان دهنده ی ارزش حیاتی آن است.

 

املاح معدنی که در گوشت کبک  یاقت می شود به سادگی دربدن جذب می شود و بدن این املاح را در اختیار سلول های بدن قرار میدهد تا مورد استفاده قرار گیرد. گوشت کبک برای همه ی افراد اعم از کودک و سالمند، غذایی سالم و سلامت بخش است.

 

براساس گفته کارشناسان گوشت کبک اسید اوریک کمی را نسبت به بقیه گوشت ها در بدن ایجاد می کند، فعالیت کلیه را بیشتر می کندو همچنین به دفع سموم بدن کمک می کند. از این گوشت کبک برای همه ی افراد و در مورد همه ی بیماری ها، غذایی مفید است.

آشنایی با گوشت قرقاول

راهنمای خرید گوشت کبک ، قرقاول و ماهی سالمون

قرقاول یکی از گوشت های پر خاصیت است ، که دارای پروتئین بسیار بالایی است ، گوشت قرقاول با پروتئین بالا کالری بسیار پایینی را داراست ، براساس گفته کارشناسان تغذیه گوشت این پرنده مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن را داراست ، دلیل اینکه این نوع گوشت توسط کارشناسان معرفی می گردد به دلیل این است که این املاح و ویتامین ها در گوشت مرغ موجود نیست .

همانطور که می دانید بدن انسان نیاز بسیار ضروری به آهن دارد ، از این رو تامین آهن بدن انسان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، این موضوع در بانوان اهمیتبیشتری را داراست ، یکی از مهم ترین خواص گوشت قرقاول آهن بالای آن است ، بسیاری از کودکانی که در سن رشد هستند نیاز بسیار ضروری به آهن دارند ، از این رو استفاده از گوشت قرقاول می تواند در بهینه سازی رشد کودک کمک بسیار زیادی بکند همچنین بزرگسالان هم می توانند از این خوراکی برای تامین آهن بدنشان استفاده کنند. گوشت قرقاول می تواند باعث افزایش رشد و ضریب هوشی کودکان هم باشد.

اگر بخواهیم در مورد طعم گوشت قرقاول صحبت کنیم ، این گوشت علاوه بر مقوی بودن یک غذای بسیار لذیذ و خوش طهم هم می باشد ، این گوشت را هم می توانید در خورشت ها استفاده کنید و اگر میخواهید کبابی کنید با طعم دار کردن ان می توانید یک غذای بسیار لذیذ داشته باشید.

از دیگر موضوعاتی که کارشناسان تغذیه در مورد گوشت قرقاول می گویند سریع الهضم بودن؛ لطافت؛ مزه بی نظیر و دلچسب این گوشت است.

گوشت ماهی سالمون

راهنمای خرید گوشت کبک ، قرقاول و ماهی سالمون

ماهی یکی از خوشمزه ترین و مفید ترین گوشت های موجود در جهان است ، بسیاری از مردم که به دنبال تامین ویتامین ها و مواد ضروری بدن شان از ماهی استفاده می کنند اما گوشت ماهی سالمون چه فوایدی را برای بدن انسان دارند ؟

ماهی سالمون یکی از سرشار ترین منابع برای اسید های چرب امگا سه با زنجیره های بلند EPA و DHAمی باشد. براساس اعلام کارشناسان تغذیه هر صد گرم گوشت ماهی سالمون دارای ۲/۳ گرم اسید چرب امگا۳ با زنجیره‌ی بلند می باشد ، اگر همین ماهی سالمون دریایی را مورد بررسی قرار دهیم ۲/۶ گرم از این اسیدهای چرب را داراست ، یعنی کیفیت سالمون دریایی از سالمون پرورشی بیشتر است. همانطور که می دانید سالمون سرشار از امگا 3 است و یکی از نیاز های اساسی بدن است.

ماهی سالمون یکی از پر خاصیت ترین ماهی های موجود است. پروتئین نیز مثل چربی‌های امگا سه ماده‌ای مغذی و ضروری است که باید از رژیم‌ غذایی دریافت شود.

پروتئین کارکردهای مهمی در بدن دارد، مثلا پس از هر آسیب‌دیدگی به بهبود بدن کمک می‌کند، از استخوان‌ها محافظت می‌کند و توده‌ی عضلانی را درطول کاهش وزن و فرایند پیری حفظ می‌کند. پژوهش‌های اخیر نشان داده‌اند که برای رسیدن به سلامت مطلوب، در هر وعده باید دست‌کم ۲۰ تا ۳۰ گرم پروتئین باکیفیت دریافت کنید. ۱۰۰ گرم ماهی سالمون حاوی ۲۲ تا ۲۵ گرم پروتئین است.

محصولات ارگانیک نیلسون:

شرکت نیلسون در حال حاضر به عنوان بزرگترین شرکت و پیشرو در زمینه تولید و عرضه محصولات گوشتی ارگانیک مشغول به فعالیت است.روند حرکتی آن بر مبنای یک رویکرد مدیریتی صحیح به نحوی بنا نهاده شده که کلیه فرایند های زنجیره تولید از صفر تا صد محصول بصورت سیستماتیک،یکسان و هماهنگ پیگیری شوند.

فروشگاه نیلسون:

فروشگاه نیلسون بزرگترین فروشگاه محصولات گوشتی خاص و ارگانیک میباشد. جایی است که شما قادر خواهید بود محصولات گوشتی خاص و ارگانیک که دسترسی به آنها بسیار سخت و دشوار است را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان و هزینه تهیه کنید.

برای خرید محصولات پروتئینی و گوشت کبک ، قرقاول و ماهی سالمون می توانید به ادرس اینترنتی https://nileson.ir/  مراجعه نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : راهنمای خرید گوشت کبک ، قرقاول و ماهی سالمون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *