درز اطلاعاتی از گوشی Redmi K50 شیائومی

درز اطلاعاتی از گوشی Redmi K50 شیائومی

شرکت شیائومی قصد دارد بزودی سری Redmi K50 پرچمدار را معرفی کند. البته این رونمایی توسط ردمی انجام خواهد گرفت و انتظار داریم شاهد دیوایس هایی برجسته از برند چینی باشیم.

اخیرا، مدیر کل Redmi، Lu Weibing طی تعاملی با کاربران اینترنتی تایید کرد که Redmi امسال سری K40S را عرضه نخواهد کرد، که باعث پشیمانی بسیاری از طرفداران برنج شد، اما اخبار منتشر شده از Digital Chat Station می گوید که اگرچه سری K40S امسال در دسترس نیست، ردمی همچنان گوشی هایی با تراشه های اسنپدراگون 870 را در ادامه خواهد آورد.

قبلاً درباره پیکربندی جدید اسنپدراگون 870 صحبت شده بود. یک مورد دیگر در بازار بین المللی وجود دارد، L10A سال آینده ردمی نیز اسنپدراگون 870 است، این پارامترهای جانبی دستگاه به خوبی جمع شده اند.

پس از عرضه سری نوت 11، دستگاه جدید ردمی بعدی سری K50 است و من معتقدم که برنامه ریزی داخلی از قبل شروع شده است و انفجارها در مورد این سری به طور مکرر شروع شده است.

امروز صبح، ایستگاه گفتگوی دیجیتال یک دستگاه مهندسی سری L11 را معرفی کرد که به صفحه نمایش انعطاف پذیر با کیفیت بالا با همان قیمت TOP، باتری بزرگ 67 واتی شارژ فوق سریع، پردازنده پرچمدار سری 8 اسنپدراگون، موتور X-axis مجهز خواهد شد.

از پارامترها، دستگاه مجهز به بلندگوهای دوگانه JBL است، همکاری در حال حاضر ردمی راه اندازی شده است، استنباط می شود که این سری جدید شیائومی باید سری Redmi K50 باشد. در مورد پیکربندی هسته، اگر پردازنده پرچمدار سری اسنپدراگون 8 باشد، به این معنی است که انتظار نمی رود کل سیستم مجهز به اسنپدراگون 898 به سه مدل تقسیم شود که از این میان، کاپ بسیار بزرگ تنها دارای اسنپدراگون 898 خواهد بود. مدل های دیگر، انتظار می رود اسنپدراگون 870 یا اسنپدراگون 888 باشد؟

در مورد صفحه نمایش، آخرین اخبار می گوید که سری K50 از یک صفحه نمایش منعطف سوراخ شده در مرکز استفاده می کند که از تشخیص اثر انگشت زیر صفحه پشتیبانی می کند و از آنجایی که با همان قیمت در سطح TOP قرار دارد، طبیعتا از نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز و سایر موارد پیشرفته پشتیبانی می کند. امکانات.

بیشتر بخوانید  Redmi K50 شیائومی دارای دوربین 108 مگاپیکسلی است

علاوه بر این، اخبار همچنین گفته است که این سری همچنان به فشار دادن دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، ارتقاء تصویر زیاد نیست، اما از نظر پیکربندی فعلی اخبار، سری K50 برای جبران کمبودهای شارژ، آن را گفته می شود که سوپرکاپ همچنین دارای شارژ سریع 120 واتی است، اساساً هیچ پشیمانی نیست.

اکنون که سری Redmi K50 در آستانه معرفی است، جای تعجب نیست که عملکرد صفحه نمایش این پرچمدار در محدوده قیمتی خود برجسته باشد و ارزش انتظار را دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی Redmi K50 شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *