حصر خانگی سید محمد خاتمی

حصر خانگی خاتمی

حصر خانگی سید محمد خاتمی : آیا حصر خانگی سید محمد خاتمی صحت دارد؟ این موضوعی است که امروز در رسانه های مختلف مطرح شد. براساس اخبار منتشر شده در سایت سحام نیوز اخباری از حصر خانگی سید محمد خاتمی منتشر شد. برای صحت حصر خانگی سید محمد خاتمی باید منتشر واکنش سیاسیون به این خبر بود.

حصر خانگی سید محمد خاتمی صحت دارد ؟

به گزارش خبرگزاری سحام نیوز امروز دستوری به ماموران امنیتی سید محمد خاتمی ارسال شده است که ایشان نباید از خانه خارج شوند و حق خروج از منزل شان را ندارند. براساس گزارشی که در سحام نیوز مطرح شد ، به محافظان سید محمد خاتمی هم دستور داده شده است که سید محمد خاتمی حق خروج از خانه را ندارد.

براساس گزارشی که در خبرگزاری سحام نیوز منتشر شد چندی پیش نیروهای امنیتی در اطراف خانه سید محمد خاتمی جمع شده اند. براساس اطلاعات منتشر شده ، مشابه با این اتفاق در زمان حصر خانگی کروبی هم اتفاق افتاده بود. آیا سید محمد خاتمی حصر خانگی خواهد شد.

در ماه های اخیر هم قبل از اعلام ممنوعیت حضور سید محمد خاتمی در جلسات و مراسم ها اخباری در خبرگزاری سحام نیوز منتشر شده بود که چندی پس از این اتفاق این خبر تایید شد. و خاتمی از حضور در جلسات و مراسم ها محروم گردید.

براساس اخبار منتشر شده و شواهد منتشر شده در خبرگزاری سحام نیوز ، شرایط مشابه با حصر خانگی کروبی است اما برای تایید این ادعا باید منتظر بود که مسئولان ذی ربط اعلام نظر نمایند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حصر خانگی سید محمد خاتمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *