تعیین نمره عینک با گوشی هوشمند !

تعیین نمره عینک

بسیاری از کسانی که بیشتر از چشم هایشان استفاده میکنند از جمله برنامه نویسان ، افرادی که بیشتر پشت سیستم های کامپیوتری می نشینند ، از افرادی هستند که از عینک استفاده می نمایند . از این رو دانستن نمره عینک برای این افراد یکی از جذابترین موضوعات است که بدانند نمره عینکشان افزایش یافته یا نه !

روشی جالب برای تعیین نمره عینک

در این مقاله دستگاهی را برای شما معرفی خواهیم کرد که مانند دستگاه های اپتومتری نمره عینک شما را تعیین می نمایند . به کمک این دستگاه می توانید از گوشی هوشمند خود برای یافتن نمره عینکتان استفاده نمایید .

تعیین نمره عینکگجتی که در این مقاله معرفی می گردد در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد . شما با پرداخت تنها 39 دلار می توانید این دستگاه هوشمند را داشته باشید . از آن برای تست اندازه چشمتان استفاده نمایید .

این گجت هوشمند شامل سخت‌ افزاری است که روی گوشی هوشمند اندرویدی شما قرار میگیرد و با اپلیکیشن نصب‌ شده بر روی گوشی هوشمند کار می‌ کند.

این گجت هوشمند به شما بین ۵ تا ۴۰ امتیاز می‌ دهد و روی عدد تعریف‌ شده به شما پیشنهاد میکند که از چه شماره عینکی استفاده نمایید و این دقیقاً کاری است که یک بینایی‌ سنج در مراکز درمانی برای شما ارائه می نمایند.

نمایشگاه CES 2017 در روز های آینده در لاس وگاس آغاز خواهد کرد از این رو شرکت های بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی جدیدترین دستگاه ها و گجت های هوشمند خود را معرفی می نمایند .

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی از لپ‌ تاپ عجیب ریزر با سه نمایشگر در CES 2017

نظرات در مورد : تعیین نمره عینک با گوشی هوشمند !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *