بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

ارزهای دیجیتال امروزه آن‌قدر مشرق تا مغرب عالم اقتصاد را درگیر خود کرده‌اند که هر کسی در تلاش است دربارهٔ این موضوعات اطلاعاتی کسب کند و در صورت امکان، وارد بازار آن شود. پس از کمی بررسی درمی‌یابیم مناسب‌ترین راه برای خرید و فروش ارز دیجیتال، صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. با توجه به دشواری‌هایی که صرافی‌های خارجی برای ایرانیان ایجاد کرده‌اند، عاقلانه‌ترین راه، استفاده از صرافی‌های ایرانی است. دلایل زیادی را برای اثبات این مدعا می‌توان برشمرد که در این مقال نمی‌گنجد. اما بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است و می‌توان در آن خرید بیت کوین و خرید تتر انجام داد؟ اصلاً معیار یک صرافی خوب چیست؟

  • سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهتر است با بررسی معیارهای یک صرافی ارز دیجیتال خوب آغاز کنیم. در ادامه لیستی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی ارائه می‌کنیم.

ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال خوب

به‌عنوان یک کاربر، چه انتظاراتی از یک صرافی ارز دیجیتال دارید؟ احتمالاً اولین دغدغهٔ شما، امنیت دارایی‌تان باشد. لذا یک صرافی خوب باید بتواند امنیت بالایی داشته و نفوذناپذیر باشد و احتمالاً تأسیس‌کنندگان آن، افرادی قابل‌اعتماد باشند. چراکه در حوزهٔ مالی، حرف اول را اعتماد می‌زند.

در گام بعدی، آسان‌بودن رابط کاربری سایت، مزیت مهمی است. کاربران باید بتوانند در کمال سادگی، به آن‌چه می‌خواهند، دست یابند. هم‌چنین داشتن یک اپلیکیشن موبایل نیز مزیت بزرگی است برای افرادی که بیشتر با گوشی ترید می‌کنند. فرایند ثبت‌نام و احراز هویت نیز در یک صرافی خوب باید آسان و سریع صورت گیرد و کاربران بتوانند بدون معطلی، مشغول معامله شوند.

بی‌شک داشتنِ یک کیف پول امن و اختصاصی در حساب صرافی‌تان، به شما کمک می‌کند دارایی خود را به‌خوبی مدیریت کنید و اگر مایل بودید، واریز و برداشت ارز دیجیتال داشته‌باشید.

بعضی صرافی‌ها، سطح کاربری دارند، بدین معنا که اگر در سطح کاربری پایین‌تری باشید، دسترسی شما را به امکانات صرافی، همانند واریز و برداشت ریالی، محدود می‌کنند. یک صرافی خوب، سطح کاربری بدین شکل ندارد و محدودیتی برای کاربران احرازهویت‌شدهٔ خود وضع نمی‌کند.

اگر تریدر حرفه‌ای باشید یا به‌‌مرور در این حوزه تخصص یابید، ابزارهای معامله می‌تواند برای‌تان جذاب باشد. به‌طور مثال ابزار مدیریت ریسک حد ضرر و OCO یا قابلیت DUST (تبدیل خرده‌رمزارزها به تتر) ابزارهایی هستند که وجود آن‌ها در یک صرافی، نشان از حرفه‌ای‌بودن آن صرافی دارد.

برترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

به‌طور کلی با برخی ویژگی‌های یک صرافی ارز دیجیتال خوب آشنا شدیم. اینک می‌توانیم لیستی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی داشته‌باشیم.

۱- صرافی ارز دیجیتال تبدیل

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

صرافی ارز دیجیتال تبدیل (Tabdeal)، یک پلتفرم معاملاتی کاربر به کاربر است که کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت این صرافی، با انجام چند مرحله ثبت‌نام کنند و در مدت‌زمان کمی، احراز هویت شوند و بدون محدودیت، مشغول معامله شوند. امنیت بالای این صرافی، اعتبار بالایی به آن بخشیده و در مدت‌زمان کمی، خود را در بازار ارزهای دیجیتال، مطرح کرده‌است.

رابط کاربری صمیمانهٔ این سایت و داشتن اپلیکیشن گوشی، کار با این صرافی را بسیار ساده می‌کند. کارمزد این صرافی نیز معقول است. طرح تشویقی دعوت از دوستان نیز در این صرافی وجود دارد که با دعوت از دوستان خود، می‌توانید ۱۰ درصد تخفیف کارمزد معاملاتی به آن‌ها هدیه دهید و خود نیز در ۲۰ درصد از کارمزد معاملاتی دوستان خود، سهیم شوید.

پشتیبانی تلفنی عالی و چت آنلاین، در دسترس شماست تا در صورت بروز مشکل یا سؤال، بتوانید پی‌گیری کنید. اگر مشاوره‌ای در زمینهٔ ارزهای دیجیتال لازم داشتید، می‌توانید از خدمت مشاورهٔ رایگان تبدیل استفاده کنید.

تبدیل، متنوع‌ترین بازار ارزهای دیجیتال را با بیش از ۶۰ ارز دیجیتال در اختیار دارد و مدام به ارزهای پشتیبانی‌شدهٔ تبدیل اضافه می‌شود. می‌توانید ارزهای مورد علاقهٔ خود را در تبدیل بیابید و معامله کنید. هم‌چنین اگر در کیف پول یا حساب صرافی خارجی خود ارزی را دارید که در صرافی‌های ایرانی دیگر وجود ندارد، می‌توانید در تبدیل جست‌وجو کنید و به حساب تبدیل خود واریز کنید.

ویژگی جالب تبدیل آن است که انتقال دارایی از بایننس به آن رایگان است و انتقال دارایی از حساب تبدیل به بایننس نیز در بعضی شبکه‌های انتقال، رایگان است. جدا از این موضوع، به‌راحتی می‌توانید دارایی خود را در کیف پول اختصاصی و امن تبدیل‌تان، مدیریت کنید.

ابزارهای مدیریت ریسک حد ضرر و OCO، از جمله ابزارهایی هستند که می‌توانید برای اطمینان از عدم ازدست‌رفتن دارایی‌تان استفاده کنید. می‌توانید خرده‌رمزارزهای کیف پول خود را با یک کلیک، به تتر تبدیل کنید (DUST یا داست). هم‌چنین قابلیت‌های جدید دیگری قرار است در این صرافی ارز دیجیتال ایرانی ایجاد شود که مشابه آن فقط در صرافی‌های معتبر و معروف خارجی موجود است.

حجم معاملات در این صرافی بسیار بالاست و کم‌ترین گپ میان قیمت خرید و فروش را می‌توانید تجربه کنید و معطل به‌بارنشستن سفارش خود نباشید. محیط حرفه‌ای خرید و فروش این صرافی، خاطرهٔ خوبی از معامله را در ذهن‌تان به یادگار می‌گذارد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

اگر در زمینهٔ خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا موضوعات مرتبط، راهنمایی و آموزش بخواهید نیز راهنمای تبدیل برای شما حاضر است. هم‌چنین آکادمی تبدیل، برای افزایش سطح دانش کریپتویی شما، مطالب خوبی را ارائه می‌کند.

۲- صرافی نوبیتکس

نوبیتکس (Nobitex)، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است. حجم معاملات در این صرافی بالاست و کارمزد مناسبی دارد.

خوش‌نامی و اعتمادی که این صرافی در طول سالیان ایجاد کرده، همراه با رابط کاربری سادهٔ آن، تجربهٔ خوبی را برای کاربران ایجاد می‌کند. این صرافی نیز یک پلتفرم معاملاتی کاربر به کاربر است.

۳- صرافی اوکی‌اکسچنج

صرافی اوکی‌اسکچنج (OK-Ex)، بر خلاف دو صرافی قبل، یک صرافی OTC است. بدین معنا که در این صرافی، کاربران با یک‌دیگر معامله نمی‌کنند، بلکه می‌توانید از این صرافی ارز دیجیتال بخرید یا به این صرافی بفروشید.

رابط کاربری ساده و جذاب این صرافی، با پشتیبانی از ارزهای متنوع، سبب می‌شود صرافی جالب‌توجهی باشد.

سخن آخر

صرافی‌های ایرانی، جای خوبی برای پیشرفت دارند و تلاش‌شان برای بهترشدن، کاملاً مشهود است. توصیهٔ ما این است که ابتدا از معتبربودن جایی که دارایی خود را قرار است در آن مدیریت کنید، اطمینان حاصل کنید. حالا شاید دربارهٔ جواب سؤال «بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟»، بهتر بتوانید پویش کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. تیتر بهترین رو نمیشه به هیچکدوم از صرافی ها داد باید اول بدونیم کدومش معتبره بهتر بود تیتر این مقاله معتبر ترین میشد و صرافی های معتبر معرفی میشد