برنامه آموزش پیلاتس در خانه برای مبتدی ها و حرفه ای ها

برنامه آموزش پیلاتس در خانه برای مبتدی ها و حرفه ای ها

ورزش پیلاتس یک راه فوق العاده برای ساخت و تقویت عضلات است. اگر شما هم از علاقمندان این ورزش هستید می توانید با کمک گرفتن از برنامه های آموزش پیلاتس، شرکت در کلاس مجازی پیلاتس و یا ثبت نام در باشگاه، پیلاتس را شروع کنید. با وجود این فضاها، شروع کار بسیار آسان است تنها لازم است تا تصمیم خود را جدی کنید و قدم اول را بردارید. پیوجیم در ادامه به معرفی چند برنامه رایگان برای شروع پیلاتس و انجام حرکات در خانه می پردازد.

لیست بهترین برنامه های آموزشی پیلاتس

  • قبل از پرداختن به جزئیات، ابتدا اجازه بدهید بدانیم که انجام تمرینات پیلاتس چه فایده و مزیتی دارد:
  • وضعیت بدن، ثبات، عضلات، استقامت عضلانی و قدرت مرکز بدن را بهبود می بخشد.
  • انعطاف پذیری و دامنه حرکتی را افزایش می دهد.
  • می تواند پس از آسیب، به عنوان بخشی از درمان توانبخشی فیزیکی انجام شود.
  • بدون هیچ وسیله ای قابل انجام است و مزایای فراوان دیگر که می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل و یا در وب سایت پیوجیم می توانید اطلاعات بیشتری درباره ی آنها کسب کنید.

انجام تمرینات از طریق ثبت نام در کلاس غیرحضوری پیلاتس و یا استفاده از برنامه ی ورزشی بسیار مفید است. زیرا مربی می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر یادگیری حرکات، آنها را به طور صحیح انجام دهید. پیوجیم به عنوان یک مرکز آموزشی ورزشی، کمک به موفقیت دیگران در حوزه ی ورزش را ماموریت خود می داند و در این زمینه پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

حالا که کمی با پیلاتس و مزایای آن آشنا شدید، بهترین اپلیکیشن های رایگان این ورزش را معرفی می کنیم که می توانید از گوگل پلی یا از اپ استور دانلود کنید.

5 minutes pilates workouts

برنامه ی 5 minutes pilates workouts اگر زمان کمی دارید و دنبال یک روش سریع برای شروع هستید بهترین گزینه است. این اپ، جلسات تمرینی فوق‌العاده کوتاه همراه با تایمر ارائه می‌دهد تا از شما در ادامه مسیر حمایت کند. می توان آن را یک برنامه مبتدی و کاربرپسند دانست.

 

تمرینات آموزشی با انیمیشن های سه بعدی ارائه می شوند و برای مبتدی ها، عالی هستند. این برنامه دارای تنوعی از تمرینات پنج دقیقه ای با تصاویر است تا به شما نشان دهد که چگونه یک حرکت باید انجام شود. به هیچ وسیله ای برای انجام حرکات پیلاتس این برنامه نیاز ندارید تنها چیزی که نیاز دارید یک مت است!

Lumowell

برای انجام پیلاتس با اپلیکیش های رایگان در خانه، یکی از بهترین برنامه ها Lumowell است. در این برنامه علاوه بر برنامه های مختلف ورزشی، ویدیوها و مقالاتی در مورد تندرستی، سلامتی و تناسب اندام ارائه می دهد تا بدنی فوق العاده داشته باشید.

بعد از نصب این برنامه تنها کاری که باید انجام بدهید این است که، چالش تناسب اندام خود را هر روز انجام دهید و به سادگی از یک رژیم غذایی مناسب پیروی کنید تا هر چه سریع تر به تناسب اندام ایده آل خود برسید. این برنامه برای هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است.

FitOn

برنامه آموزش پیلاتس در خانه برای مبتدی ها و حرفه ای ها

اگر به دنبال یک مرجع با تمرینات گسترده می گردید FitOn برای شما عالی است. با این برنامه می توانید تمرینات را شخصی سازی کنید، به صورت رایگان، در هر مکان و زمان ورزش کنید و وزن کم کنید. همچنین می توانید ویدئوها را براساس هر قسمت از بدن، شدت و مدت زمان جستجو کنید.

FitOn مجموعه بزرگی از تمرینات را به کاربران ارائه می دهد. تمرینات سریع و موثری را ارائه می دهد که هرکدام توسط یک مربی حرفه ای اجرا می شود. برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است.

Alo Moves

اپ Alo Moves بهترین انتخاب برای افرادی است، که به دنبال دسترسی به هزاران ویدیوی یوگا، مدیتیشن، پیلاتس و موارد دیگر با کیفیت بالا هستند. کاربران می توانند از طریق تمرینات کششی متعدد یا تمرینات قدرتی خود را به چالش بکشند و بعد از آن با اموزش های حرفه ای یوگا و مدیتیشن استراحت کنند. اگر به ورزش یوگا علاقمند هستید می توانید با ثبت نام در کلاس غیرحضوری یوگا، این ورزش را نیز حرفه ای تر دنبال کنید.

Alo Moves یکی از بهترین برنامه ها برای انجام پیلاتس است. می توانید با توجه به برنامه ی ورزشی خود، سبک، زمان، سخت و مربی را فیلتر کنید.

Pilates Anytime

این برنامه بیش از سه هزار ویدیو پیلاتس را در اختیار شما قرار می دهد که برای هر نوع تمرینی آماده شده اند. تمرینات را می توان بر اساس هر وسیله ای که دارید، مانند مت، وزنه یا کش پیلاتس فیلتر کرده و انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید ویدیوها را به‌ طور آنلاین از طریق مرورگر خود مشاهده کنید. Pilates Anytime دارای یک دوره ی رایگان 14 روزه است که می توان قبل از خرید اشتراک، با استفاده از آن به درستی تصمیم گیری کرد.

Club Pilates

اپلیکیشن Club Pilates یکی از برنامه های محبوب برای پیلاتس است که کلاس های مختلفی را برای سطوح مختلف ارائه می دهد. کاربران می توانند تمرینات و کلاس های پیلاتس را پیدا و پیگیری کنند، اهداف خود را تعیین کنند و چالش هایی را برای خودشان ایجاد کنند. Club Pilates برای کسانی که که می خواهند پایه ی پیلاتسشان را قوی کنند بهترین گزینه است.

Fittbe Pilates

برنامه‌ای است که به عنوان یک مربی سلامت مجازی چند وجهی طراحی شده است. راه‌حل‌ های عالی مراقبت از خود و همچنین دستورهای غذایی  سالم را ارائه می‌دهد. با برنامه های آموزشی این برنامه می توانید عضلات لاغر و قدرت بخش مرکزی بدنتان را پرورش دهید و چالش هایی را برای مفاصل و زانوها انجام دهید.

اکثر این تمرینات بر پایه ی مت هستند، به همین دلیل اگر به دنبال حرکات اصلاحی هستید ممکن است برای شما مناسب نباشد. مزیتی که کلاس آنلاین پیلاتس دارد این است که مربی وضعیت بدنی شما را آنالیز کرده و براساس آن بهترین تمرینات را به شما ارائه می دهد.

Daily Burn

برنامه آموزش پیلاتس در خانه برای مبتدی ها و حرفه ای ها

این برنامه رایگان پیلاتس نیز برای کسانی که به دنبال یک منبع از فیلم های آموزشی هستند، ایده آل است. از تمرینات حرفه ای فیتنس گرفته تا تمرینات مبتدی و پیش نیاز را شامل می شود. تنها کاری که باید بکنید این است که یک برنامه مطابق آنچه نیاز دارید پیدا کنید، مثلا چالش کاهش وزن، تمرینات بالاتنه، تناسب اندام اندام پس از زایمان و … این برنامه برای اندروید و ios در دسترس است.

جمع بندی

پیلاتس یکی از بهترین راه ها برای شکل دادن و تقویت عضلات و همچنین حفظ وزن مناسب است. اگر به دنبال برنامه های پیلاتس برای کمک به افزایش مهارت های خود هستید، می توانید آنها را در این مطلب، که توسط مرکز ورزشی پیوجیم آماده شده است پیدا کنید. ممکن است انتخاب بهترین برنامه کمی چالش برانگیز باشد اما با یک جستجوی ساده می توانید، برنامه مناسب برای خودتان را پیدا کنید.

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برنامه آموزش پیلاتس در خانه برای مبتدی ها و حرفه ای ها

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *