انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Flip 5

انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Flip 5

گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ یک گوشی تاشو موفق بود اما برخلاف رقبای خود، این گوشی دارای صفحه نمایش بیرونی کوچکتر با عملکردهای محدود است. این نمایشگر جهت مشاهده اعلان های فعلی، درصد باتری، تاریخ و زمان استفاده کرد، اما نه خیلی بیشتر. با این حال، گویی که شرکت کره ای در حال برنامه ریزی برای ارتقاء صفحه نمایش برای مدل گلکسی Z Flip 5 است. برخی از رندرهای فاش شده شواهدی را برای همین موضوع نشان می دهد.

یک رندر طراحی به اشتراک گذاشته شده توسط Sammobile نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد تغییرات عمده ای را در گوشی تاشو آینده خود انجام دهد. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، به نظر می رسد صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 نسبت به مدل های قبلی کمی بزرگتر است. می توان دید که بیشتر فضای نمایشگر بیرونی جلو را اشغال کرده و قطعاً بزرگ‌تر از آنچه Oppo در جدیدترین Find N2 Flip ارائه می دهد، است.

در حالی که مشخص نیست سامسونگ چگونه از صفحه نمایش بزرگتر استفاده می کند، می توان انتظار داشت که عملکردهای بسیار بیشتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه دهد. این امکان وجود دارد که برند به برنامه‌های اندرویدی کامل اجازه استفاده در نمایشگر بیرونی را بدهد، به خصوص که بسیاری از توسعه‌دهندگان شخص ثالث قبلاً این کار را انجام می‌دهند. همچنین ممکن است شامل پشتیبانی از تایمر، دوربین و پیش بینی آب و هوا باشد.

انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Flip 5

اگرچه ابعاد دقیق صفحه نمایش بیرونی فاش نشده، منابع به Sammobile می گویند که در محدوده 3 تا 4 اینچ خواهد بود. با این وجود، بر اساس ابعاد گلکسی زد فلیپ 4، نشریه پیش‌بینی می‌کند که به احتمال زیاد جذاب است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره ای چه برنامه ای در سر دارد.

انتظار می رود شرکت سامسونگ بزودی این محصول را معرفی کند. گفته شده در رویداد آگوست امسال باید شاهد رونمایی سری گلکسی زد 5 باشیم که دارای طراحی بهبودیافته و مشخصات سخت افزاری بهتر هستند. سامسونگ در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل های جذاب همراه سازد، مدلی که ویژگی های برجسته ارائه می دهد.

احتمالا بزودی جزئیات بیشتر منتشر شود.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی M20

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Flip 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *