انتشار تصویر بیلبورد تبلیغاتی گوشی سونی Xperia 1 V

انتشار تصویر بیلبورد تبلیغاتی گوشی سونی Xperia 1 V

سونی گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را با نام Xperia 1 V (Xperia 1 Mark 5) در روز 11 می معرفی می کند. بیلبورد تبلیغاتی با این دستگاه در هنگ کنگ رویت شده است. این عکس شایعات را تایید می کند. این مدل جدید همان طراحی مدل فعلی را خواهد داشت. جدای از آن، این دستگاه در سه رنگ سفید، مشکی و سبز وارد بازار خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش شده، Xperia 1 V دارای بدنه ای با ابعاد 161.0در 69.3در 8.5 میلی متر بوده و از صفحه نمایش 6.5 اینچی بدون حفره و ناچ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل + 48 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل و اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره خواهد برد. همچنین شامل 16 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم می شود. قیمت این گوشی هوشمند باید بیش از 1000 دلار باشد.

در اخباری مرتبط سونی به ندرت در بازار گوشی های هوشمند فعال است. این برند ژاپنی هر سال چند گوشی محدود از اکسپریا را عرضه می کند. اکنون سونی اعلام کرده که یک گوشی جدید اکسپریا را در 11 می معرفی خواهد کرد. اگرچه نام محصول آینده فاش نشد، انتظار می‌رود این گوشی Xperia 1 V باشد. در واقع دستگاه به عنوان جانشین Xperia 1 IV سال گذشته از راه خواهد رسید.

انتشار تصویر بیلبورد تبلیغاتی گوشی سونی Xperia 1 V

رویداد معرفی Xperia 1 V به صورت زنده در کانال رسمی یوتیوب این برند پخش خواهد شد. سونی می گوید که گوشی آینده Xperia دارای سنسور نسل بعدی و تصویربرداری جدید خواهد بود. جدا از این، سونی جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند فاش نکرد.

Xperia 1 V در اوایل سال جاری با رندرهایی آشکار شده و حتی اطلاعاتی هم از آن بدست آمد. این گوشی هوشمند با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه خواهد شد. نسبت تصویر بلند با حداقل حاشیه های صفحه نمایش و ظاهری چشم نواز نظر هر فردی را به خود جلب می کند. لبه سمت راست گوشی دارای دکمه های تنظیم صدا، دکمه پاور با حسگر اثر انگشت یکپارچه و دکمه شاتر دوربین است. پنل عقب دارای یک ماژول دوربین برجسته به صورت عمودی است. دو سنسور، یک لنز پریسکوپ و یک فلاش LED در آن تعبیه شد.

در مورد مشخصات اصلی، انتظار می رود Xperia 1 V از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با رم 16 گیگابایتی استفاده کند. طبق شایعات، سیستم دوربین شامل لنزهای اصلی 12 مگاپیکسلی، پریسکوپ 12 مگاپیکسلی و لنزهای اولتراواید 48 مگاپیکسلی می شود. گوشی هوشمند آینده می تواند همان صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K HDR OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز را حفظ کند.

بیشتر بخوانید  دوربین ولاگ سونی ZV-1 II معرفی شد

به هر حال باید منتظر اخبار موثق از سوی سونی باشیم. این شرکت درصدد است محصول را در بازارهای مختلف عرضه دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر بیلبورد تبلیغاتی گوشی سونی Xperia 1 V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *