انتشار تصاویر رندر دستبند تناسب اندام Redmi Band 2

انتشار تصاویر رندر دستبند تناسب اندام Redmi Band 2

Redmi Band 2 یکی از آیتم های جدیدی است که شیائومی آماده عرضه آن می شود! Redmi Band 2 قبلاً در چین منتشر شده است و اکنون در شرف فروش جهانی است.

SnoopyTech، وبلاگ نویس مشهور فناوری در توییتر، تصاویر رندر Redmi Band 2 را در حساب توییتر خود منتشر کرد. از طریق این لینک می توانید حساب توییتر او را بررسی کنید. Redmi Band 2 در دو رنگ مختلف، سفید و مشکی عرضه می شود. بیایید نگاهی به تصاویر رندر اولیه Redmi Band 2 بیندازیم.

Redmi Band 2 عملکردی مانند ساعت هوشمند نخواهد داشت، ما به سادگی می توانیم آن را یک ردیاب تناسب اندام بنامیم. می توانید آن را از طریق دو پین کوچک در پشت Redmi Band 2 شارژ کنید. همچنین رنگ سفید دارد.

ما تصاویر تبلیغاتی‌ای را دریافت کردیم که برای اروپا با این روش استفاده می‌شود، درست قبل از راه‌اندازی، همه چیز برای Redmi Band 2 آینده تمام می‌شود. Sudhanshu Ambhore برخی از تصاویر را در توییتر به اشتراک گذاشته است، نمایه‌اش را از اینجا بررسی کنید.

انتشار تصاویر رندر دستبند تناسب اندام Redmi Band 2

Redmi Band 2 دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی TFT با تراکم پیکسلی 247 ppi است. وزن آن 14.9 گرم و ضخامت آن 9.99 میلی متر است. شیائومی همچنین اعلام کرده است که باتری Redmi Band 2 در حالت عادی 14 روز و با استفاده زیاد 6 روز دوام می آورد.

Redmi Band 2 گزینه های مختلفی برای بند ارائه می دهد. طبق گفته شیائومی، تسمه ها در رنگ های زیتونی، عاج، صورتی، سبز شیک، آبی و مشکی عرضه می شوند و بیش از 100 صفحه ساعت برای مشاهده زمان در سبک های مختلف خواهد داشت. تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و دارای بیش از 30 حالت تناسب اندام است.

Redmi Band 2 می تواند ضربان قلب شما را برای یک روز کامل ردیابی کند. همچنین می تواند میزان اکسیژن خون شما را اندازه گیری کند. همچنین دارای ویژگی ردیابی خواب است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش 220 هزار Redmi K60 Ultra در 5 دقیقه

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر دستبند تناسب اندام Redmi Band 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *