انتشار اطلاعاتی از گوشی ریلمی 11 پرو پلاس

انتشار اطلاعاتی از گوشی ریلمی 11 پرو پلاس

اوایل امروز تایید شد که Realme سری Realme 11 را در ماه می معرفی خواهد کرد. از آنجایی که Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ قبلاً تأییدیه TENAA چین را دریافت کرده‌اند، انتظار می‌رود هر دو مدل در ماه آینده معرفی شوند.

افشای اطلاعاتی که در ابتدای این ماه منتشر شد، ادعا می‌کرد که مدل‌های Pro دارای چیپست Dimensity 1080 هستند. با این حال، طبق پست جدید Weibo توسط افشاگر صنعت DCS، گوشی  Realme 11 Pro+ دارای چیپست جدیدی از سری 7 Dimensity است که با فرکانس 2.6 گیگاهرتز کار می کند.

تاییدیه تنا Realme 11 Pro و 11 Pro+ یک تراشه 2.6 گیگاهرتزی را نشان می دهد که قلب تپنده هر دو دستگاه است. اخیراً ویوو از  گوشی V27 5G با چیپست جدید Dimensity 7200 رونمایی کرد. از آنجایی که تراشه 2.8 گیگاهرتز دارد، به نظر می رسد که Realme 11 Pro و 11 Pro+ می توانند به یک پردازنده جدید مجهز شوند.

انتظار می رود Realme 11 Pro و 11 Pro+ عمدتاً در بخش دوربین و شارژ سریع متفاوت باشند. مدل پرو با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی + سیستم دوربین دوگانه 2 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه خواهد شد. از طرف دیگر، نسخه Pro+ احتمالا دارای سیستم دوربین سه گانه 200 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی خواهد بود و شارژ 100 واتی را ارائه می دهد.

انتظار می‌رود هر دو مدل دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED باشند که نرخ نوسازی بالا و کاهش نور با فرکانس بالا PWM 2160 هرتزی را ارائه می‌دهد. این سری ممکن است تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه دهد. هر دو مدل دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهند بود.

Realme 11 Pro duo دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. هر دو گوشی با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری Realme UI 4.0 عرضه خواهند شد. در اخباری مرتبط ریلمی پیشتر مدل اقتصادی جدیدی را از سری گوشی های هوشمند Narzo خود معرفی کرده است. دستگاه مورد نظر Narzo N55 بوده که به تازگی برای بازار هند معرفی شد. این دارای برخی از مشخصات و ویژگی های قابل توجه بوده، بنابراین با یک مدل میان رده رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند ریلمی V11s 5G معرفی شد

ابتدا در مورد طراحی آن صحبت کنیم، در قسمت سلفی یک حفره دوربین در وسط نمایشگر دارد، در حالی که عقب دارای دو ماژول دوربین بزرگ است و کمی بر روی نیمه براق بالایی بالا آمده اند. Narzo N55 دارای یک پنل 6.72 اینچی IPS LCD بوده که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند به تراشه هلیو G88 مدیاتک مجهز شده که با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی ریلمی 11 پرو پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *