انتشار اطلاعاتی از سری Reno7 اوپو

انتشار اطلاعاتی از سری Reno7 اوپو

شرکت اوپو بزودی سری Reno7 را معرفی می کند که دارای طراحی باکیفیت و مشخصات کلیدی قابل توجه است. اکنون جزئیاتی درباره این سری برجسته اوپو بدست آوردیم که در نوع خود جالب توجه است.

اوپو در حال آماده سازی سری Reno7 خود است و برخلاف تصور عمومی، نسخه Reno7 Pro+ وجود نخواهد داشت، بنابراین در عوض شاهد یک Reno7 SE رده پایین تر خواهیم بود. این باعث می شود که Reno7 Pro در راس سری خود قرار گیرد.

به هر حال، این گزارش نشان می دهد که Reno7 و Reno7 Pro استاندارد بخش خوبی از سخت افزار را به اشتراک می گذارند. آنها حول یک پنل OLED 6.5 اینچی ساخته خواهند شد، اما وانیل به نرخ تازه سازی 90 هرتز بسنده می کند در حالی که پرو دارای 120 هرتز است. همان باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی، انرژی هر دو گوشی را تامین می کند.

بخش دوربین دو سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 را که توسط یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک واحد 2 مگاپیکسلی برای سنجش عمق به هم متصل شده اند، جدا می کند. در حالی که Pro از سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ، دوربین 64 مگاپیکسلی OV64B OmnVision برای تصاویر فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

چیپ‌ست‌ها از نسل‌های قبلی خود قرض گرفته شده‌اند – وانیلی با تراشه Dimensity 1200 کار می‌کند در حالی که Pro از اسنپدراگون 888 بهره می‌برد. گزینه‌های رم 8 و 12 گیگابایتی همراه با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهند بود.

در نهایت، انتظار می‌رود که Reno7 SE نمایشگر کوچک‌تر 6.43 اینچی 90 هرتزی، تراشه Dimensity 920 و پیکربندی حافظه تا 12/256 گیگابایت را به همراه داشته باشد. درست مانند دو دوربین دیگر، در جلویی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در پشت، SE یک دوربین اصلی متوسط ​​64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B به همراه عکاسی فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی برای پرتره ها دارد. یک باتری کوچکتر 4300 میلی آمپر ساعتی قرار است چراغ ها را روشن نگه دارد اما با همان شارژ سریع 65 واتی.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Find X7 Ultra تنها مدل با لنز پریسکوپی دوگانه سال 2024

در حال حاضر، ما هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ انتشار نداریم، اما این گزارش نشان می‌دهد که سری باید در روز روشن در ماه نوامبر دیده شود. به نظر می‌رسد اطلاعات بالا عمدتاً با نشت قبلی در اواسط اکتبر مطابقت دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری Reno7 اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *