افشا مشخصات کلیدی گوشی سامسونگ Galaxy F54

افشا مشخصات کلیدی گوشی سامسونگ Galaxy F54

ما اخیراً در مورد قیمت گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی F54 5G گزارش داده ایم. همانطور که می دانیم قیمت واقعی دستگاه معمولا کمی کمتر از قیمت شایعه شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، افشاگر صنعت Mukul Sharma اشاره کرده که قیمت Galaxy F54 5G چقدر می تواند باشد.

Mukul Sharma اعلام کرده است که انتظار می‌رود گلکسی F54 5G در زمان عرضه با قیمت 33000 روپیه عرضه شود. جزئیات مربوط به رم و گزینه های ذخیره‌سازی گلکسی F54 5G توسط شارما فاش نشده است. با این حال، احتمال دارد که دستگاه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

علاوه بر قیمت، اطلاعات دهنده ویدیویی را نیز منتشر کرده است که سیستم دوربین سه گانه گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد. Galaxy F54 5G ویژگی های قابل توجهی از جمله Nightography و لرزشگیر اپتیکال فوق پایدار (OIS) را ارائه می دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی F54 5G دارای سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با وضوح بالا خواهد بود. علاوه بر این، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی را دربرمی گیرد. برای گرفتن عکس‌های سلفی، این گوشی دارای سنسور دوربین 32 مگاپیکسل است.

شایعات حاکی از آن بوده که سامسونگ گلکسی F54 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح FHD+ خواهد بود. انتظار می رود که این دستگاه از پردازنده هشت هسته ای Exynos 1380 قدرت گیرد که در گلکسی A54 5G نیز وجود دارد. این گوشی هوشمند ممکن بوده دارای سیستم دوربین سه گانه عقب باشد که شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی می‌شود.

شایعه شده که گلکسی F54 5G دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، اگرچه هیچ شارژری در جعبه وجود نخواهد داشت. این دستگاه احتمالا با اندروید 13 از پیش نصب شده همراه با رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گلکسی F54 5G می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی، حسگر تشخییص چهره، درگاه USB Type-C و پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث، GPS و موارد دیگر اشاره کرد. در اخباری مرتبط گزارش های اخیر حاکی از آن است که ممکن بوده سامسونگ با کوالکام برای تولید تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 4 برای مدل های منتخب سری گلکسی اس 25 همکاری کند. در حالی که انتظار می‌رود برخی از گوشی‌های گلکسی اس 24 دارای پردازنده اگزینوس 2400 سامسونگ باشند، سامسونگ احتمالاً یک سال بعد می‌تواند استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون سفارشی‌شده را از سر بگیرد و برخی از این تراشه‌ها توسط Samsung Foundry ساخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید  َشکست گلکسی اس 22 اولترا توسط آیفون 13 پرو مکس در Geekbench

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی گوشی سامسونگ Galaxy F54

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *