افزایش بهره‌وری با کولرگازی پیشرفته ARTCOOL ال‌جی

افزایش بهره‌وری با کولرگازی پیشرفته ARTCOOL ال‌جی

فناوری پیشرفته و برتر اینورتر ال‌جی، بدون اینکه هزینه‌های شما را زیاد کند، در گرمای زیاد هم خنکی را به خانه شما می‌آورد

شرکت ال‌جی الکترونیکس همیشه روی آخرین نوآوری‌های روز دنیا و برترین راهکارها برای برآورده کردن نیاز مشتریان در سرتاسر جهان تمرکز کرده است.
در 10 سال گذشته قدم‌های مهمی برای افزایش بهره‌وری کولرهای گازی برداشته‌شده است. امری که موجب شده به‌جای استاندارد قبلی میزان مصرف انرژی یعنی EER استاندارد جدیدی در این صنعت به نام SEER تعریف شود. این استاندارد جدید روش سنجش میزان بهره‌وری محصولات اینورتر ال‌جی در دنیا را متحول کرده است.
رتبه‌بندی SEER میزان قدرت خنک‌کنندگی کولرگازی را در مقابل دیگر وسایل سرمایشی سنجیده و آن را بر اساس میزان وات بر ساعت محاسبه می‌کند. استاندارد قدیمی EER فقط می‌توانست میزان مصرف انرژی را در یک حالت دمایی بسنجد درحالی‌که در استاندارد SEER می‌تواند انواع حالت‌های دمایی را در طول سال بسنجد و بر اساس آن میزان مصرف انرژی را دقیق‌تر تعیین کند. استاندارد SEER اکنون در کشورهای مختلفی به کار گرفته‌شده و به مشتریان میزان مصرف انرژی دقیق‌تری را نشان می‌دهد. ال‌جی نیز با توجه به تقاضا و استانداردهای بالای کشورهای خاورمیانه از این روش برای سنجش مصرف انرژی محصولات خود بهره می‌برد.
استاندارد نوآورانه SEER و فناوری اینورتر با کاهش مصرف انرژی کاربران، هزینه‌ها و هم‌راستا بودن با اهداف کشور، تحولی در این حوزه به وجود آورده‌اند. برخلاف موتورهای معمولی که به خاطر چرخش مداوم با دور بالا، انرژی زیادی مصرف می‌کنند، موتور اینورتر در کولرگازی ARTCOOL ال‌جی میزان فعالیت کمپرسور را مدیریت کرده و بر اساس میزان دما، سرعت آن را تنظیم می‌کند. امری که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی در وسایلی مثل یخچال و کولرگازی که سهمی 70 درصدی در مصرف انرژی کل خانه را دارند تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
کمپرسور اینورتر پیشرفته کولرگازی ARTCOOL ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است، بدون کم کردن قدرت، مصرف انرژی را کم می‌کند. به لطف این فناوری نوآورانه و بی‌نظیر، مصرف‌کنندگان می‌توانند تا 65 درصد بیشتر از مدل‌های معمولی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و بدون نگرانی بابت قبض برق، از عملکرد فوق‌العاده و قدرتمند موتور اینورتر لذت ببرند. با توجه به برنامه محاسبه انرژی ال‌جی و ساختار این کمپرسور، این مسئله باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های می‌شود.
به‌علاوه، وقتی دمای اتاق 46 درجه و کمتر باشد، کولرگازی جدید ال‌جی با سرعت بالای خنک‌کنندگی خود می‌تواند تا 60 درصد سریع‌تر خانه را خنک کند. کمپرسور اینورتر پیشرفته ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است دارای دوام بالایی بوده و می‌تواند حتی وقتی دمای محیط بسیار بالاست به‌راحتی کارکرده و بدون افزایش انرژی مصرفی خانه را به‌سرعت خنک کند.
موتور نوآورانه اینورتر کولرگازی ARTCOOL ال‌جی ، به مالکان اجازه می‌دهد در هرجایی از مناطق گرم ایران از هوای خنک و تمیز لذت ببرند و بدون نگرانی در مورد قبض‌های برق، خیالشان از بابت طول عمر بالای این محصول نیز راحت باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش بهره‌وری با کولرگازی پیشرفته ARTCOOL ال‌جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *