اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11 بسیار بهتر شده است

اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11 بسیار بهتر شده است

مایکروسافت به‌روزرسانی بزرگی را برای زیرسیستم ویندوز خود برای اندروید (WSA) اعلام کرده است. نویدبخش بهبود عملکرد قابل توجه در هر دو پردازنده x86 و ARM. این به روز رسانی در 9 فوریه به همراه نسخه جدید ویندوز 11 در کانال های Windows Insider ارائه شد. طبق گفته مایکروسافت، این به روز رسانی (نسخه 2301.40000.4.0) بهبودهایی را در تجربه دوربین، پیشرفت های گرافیکی، قابلیت اطمینان کلی بهتر و اشکال ارائه می کند. اصلاحات، و همچنین افزایش عملکرد.

برآوردها حاکی از آن است که به‌روزرسانی می‌تواند عملکردی تا 50 درصد را در سیستم‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل یا AMD بهبود بخشد. با افزایش تا 20 درصد در دستگاه‌های مبتنی بر ARM. مایکروسافت با اندازه گیری نرخ فریم ارائه شده در بنچمارک ها به این ارقام رسیده است.

زیرسیستم ویندوز برای اندروید یک لایه نرم افزاری است که به کاربران اجازه می دهد برنامه های اندروید را روی رایانه شخصی ویندوزی اجرا کنند. این بخشی از استراتژی مایکروسافت برای پیوند دادن سیستم عامل خود به سیستم عامل موبایل گوگل است. این سیستم اجرای برنامه های اندرویدی را که در فروشگاه Appstore آمازون به طور مستقیم بر روی رایانه شخصی در دسترس هستند، ساده می کند.

آخرین به روز رسانی طیف وسیعی از پیشرفت ها را برای پلت فرم WSA به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین پیشرفت ها بهبود تاخیر و قابلیت اطمینان ورودی صدا است. که تجربه استفاده از برنامه‌های اندرویدی را که به صدا متکی هستند، افزایش می‌دهد. تجربه دوربین نیز بهبود یافته است، و اکنون ابرداده های دوربین در معرض برنامه های دوربین قرار می گیرند. و عملکرد نرخ فریم بین 10-20٪ در ماشین های ARM و 40-50٪ در پردازنده های x64 افزایش یافته است.

علاوه بر این پیشرفت‌ها، به‌روزرسانی باگ‌هایی را نیز برطرف می‌کند که باعث مشکلات بزرگ‌نمایی برنامه‌ها با استفاده از پد لمسی یا ماوس می‌شد. این به روز رسانی همچنین شامل بهبود قابلیت اطمینان پلت فرم است. و کاربران می توانند انتظار داشته باشند که آخرین نسخه Chromium WebView (حداکثر نسخه 108) را مشاهده کنند. گزینه‌های جهانی میکروفون و حریم خصوصی دوربین اکنون بین برنامه‌های ویندوز و اندروید همگام‌سازی می‌شوند. و به روز رسانی های امنیتی اندروید 13 وجود دارد.

بیشتر بخوانید  نحوه بکاپ گرفتن از پیامک در اندروید

به طور کلی، این به روز رسانی وعده افزایش عملکرد قابل توجهی برای زیرسیستم ویندوز برای اندروید را می دهد. اجرای برنامه های اندروید روی رایانه های شخصی ویندوز 11 را برای کاربران آسان تر و روان تر می کند. بهبود عملکرد صدا و دوربین، و همچنین افزایش عملکرد فریم، به ویژه مورد استقبال قرار گرفته است. و احتمالاً تجربه استفاده از برنامه‌های اندروید را در دستگاه ویندوز افزایش می‌دهد. باید دید کاربران چگونه این آپدیت را دریافت خواهند کرد. اما واضح است که مایکروسافت در تلاش است تا عملکردهای اندروید را در سیستم عامل ویندوز خود ادغام کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11 بسیار بهتر شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *