آی مک پرو (iMac Pro) کمپانی اپل عرضه شد

آی مک پرو

شرکت بزرگ اپل , برترین و قدرتمند ترین کامپیوتر خود را معرفی کرد , این سیستم که آی مک پرو نام دارد به صورت آنلاین قابل خرید می باشد. کاربرانی که طرفدار این سیستم هستند , قطعا از هم اکنون برای خرید این دستگاه اقدام کرده اند.

از آن جا که این دستگاه در ماه ژوئن گذشته معرفی و رونمایی شد , بیشتر افراد اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی با ویژگی ها و امکانات این دستگاه را به دست آورده اند. همان گونه که در وب سایت های اپل نوشته شده است , پردازنده هایی که در آی مک پرو استفاده شده اند شامل Intel Xeon کلاس W با 8 ، 10 , 14 یا 18 هسته می باشند. اما مدل پیشنهادی اپل که اکثر فعالیت ها را ساپورت کرده و امکاناتی که اکثر افراد به آن ها نیاز دارند را ارائه می دهد مدل 10 می باشد. این مدل از فرکانس بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار می باشد.

آی مک پروچهار پورت USB – C و تاندر بولت و همچنین چهار پورت USB – A در این دستگاه وجود دارد. از سایر مشخصات فنی آی مک پرو می توان به 32 گیگا بایت رم و 1 ترا بایت حافظه داخلی در مدل پایه ای آن اشاره کرد در سایر مدل ها رم تا  128 گیگا بایت و حافظه داخلی نیز تا 4 ترا بایت ارتقأ یافته است.

صفحه نمایش 27 اینچی آی مک پرو توانایی تفکیک حدود 3 میلیارد رنگ را دارد , رزولوشن آن 5120×2880 پیکسل بوده  و از روشنایی 500 نیتی برخوردار می باشد. بر اساس نظر سنجی های انجام شده و اطلاعاتی که شرکت اپل ارائه کرده است , مشخص شده اگر چه قطعاتی که در آی مک پرو و ورک استیشن های شخصی سازی شده استفاده شده اند , یکسان هستند اما عملکرد آی مک پرو نسبت به ورک استیشن های شخصی سازی شده بسیار بهتر است.

آی مک پرودر ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  iOS نسخه 8.4.1 منتشر شد

نظرات در مورد : آی مک پرو (iMac Pro) کمپانی اپل عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *