آیفون 15 پلاس و نسخه ساده داینامیک آیلند دارند

آیفون 15 پلاس و نسخه ساده داینامیک آیلند دارند

دنیای فناوری از هیجان غوغا می کند زیرا اخیراً رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند مورد انتظار آیفون 15 پلاس به صورت آنلاین منتشر شده است. منبع فناوری محبوب 9to5mac این رندرها را با علاقه مندان مشتاق اپل به اشتراک گذاشته است.

این رندرهای جدید، مانند آیفون 15 اولترا که قبلاً فاش شده بود، بر اساس نقشه ها ساخته شده اند. و توسط Ian Zelbo که برای کارش با منبع شناخته شده است ایجاد شده است. پس از بررسی رندرها، مشخص می‌شود که آیفون 15 پلاس جدید دارای لبه‌های گردتری در قاب خود است، شبیه به طراحی دیده‌شده در آیفون 15 اولترا. ابعاد آیفون 15 پلاس نسبتاً مشابه مدل قبلی خود باقی خواهد ماند. با اندازه 160.87 x 77.76 x 7.81 میلی متر. در مقایسه با 160.84 x 78.04 x 7.79 میلی متر برای آیفون 14 پلاس. با این حال، قاب اطراف صفحه نمایش 15 پلاس کمی باریک تر خواهد بود. ارائه تجربه بصری فراگیرتر به کاربران.

یکی از قابل توجه ترین تغییراتی که 15 پلاس را از مدل قبلی خود متمایز می کند، بریدگی Dynamic Island است. انتظار می رود این ویژگی نوآورانه تجربه یکپارچه تری را به کاربران ارائه دهد. با اجازه دادن به آنها برای جابه‌جایی آسان بین برنامه‌ها و ویژگی‌های مختلف در دستگاه‌هایشان. علاوه بر این، مانند آیفون 15 اولترا، آیفون 15 پلاس نیز شایعه شده است که دارای کانکتور USB-C است، ویژگی بسیار درخواستی از سوی کاربران اپل.

در مجموع، انتشار این رندرهای جدید تنها بر هیجان عرضه آتی سری آیفون 15 افزوده است. با تغییرات جدید در طراحی و ویژگی‌های نوآورانه، واضح است که اپل همچنان به فراتر رفتن از مرزهای ممکن در صنعت گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد. مثل همیشه، طرفداران این برند مشتاقانه منتظر هر گونه خبر یا درز بیشتر در مورد سری آیفون 15 هستند. در حالی که منتظر انتشار رسمی آن هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل سال قبل 1.1 تریلیون دلار به توسعه دهندگان کمک کرد

نظرات در مورد : آیفون 15 پلاس و نسخه ساده داینامیک آیلند دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *