آپدیت اندروید 12 تبلت شیائومی Pad 5 و پرو در راه است

آپدیت اندروید 12 تبلت شیائومی Pad 5 و پرو در راه است

Xiaomi Pad 5 / Pro تبلت هایی هستند که مسیر مینیمالیستی را دنبال می کنند. این تبلت ها ترکیبی از پردازنده با کارایی بالا و نرخ نوسازی نمایشگر 120 هرتز می باشند. تبلت های مینیمالیستی که فروش بسیار زیادی دارند، بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 عمل می کنند. در حالی که بسیاری از گوشی های هوشمند و تبلت ها به روز رسانی اندروید 12 را دریافت می کنند، Xiaomi Pad 5 / Pro هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده است. حالا ممکن است چند سوال در ذهن شما باشد. چه زمانی شیائومی پد 5 / پرو به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت می‌کند؟

شیائومی پد 5 / پرو با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 عرضه شد. تبلت ها هیچ به روز رسانی اصلی اندروید را دریافت نکرده اند. نسخه های فعلی V13.0.9.0.RKXCNXM، V13.0.10.0.RKYCNXM و V13.0.6.0.RKZCNXM هستند. کاربران در تعجب هستند که آپدیت اندروید 12 چه زمانی منتشر می شود. آپدیت اندروید 12 برای شیائومی پد 5 / پرو آماده است و به زودی ارائه می شود. این به روزرسانی بهینه سازی سیستم را افزایش می دهد. با آپدیت جدید، تجربه ای عالی در هنگام پیمایش رابط، بازی کردن یا در هر سناریویی خواهید داشت.

روز گذشته، ما این اطلاعات به روزرسانی را در سرور شیائومی شناسایی کردیم. شماره های ساخت آپدیت های آماده شده اندروید 12 برای شیائومی پد 5 / پرو عبارتند از V13.1.2.0.SKXCNXM، V13.1.1.0.SKXEUXM، V13.1.2.0.SKZCNXM و V13.1.2.0.SKYCNXM.

شیائومی پد 5 با اسم رمز «Nabu» به‌روزرسانی اندروید 12 را ابتدا در چین و منطقه اقتصادی اروپا دریافت خواهد کرد. بعدها این به‌روزرسانی به تدریج در مناطق دیگر منتشر خواهد شد. همچنین مدل‌های شیائومی Pad 5 Pro 5G/Wifi با کد Enuma و Elish به زودی آپدیت اندروید 12 را در چین دریافت خواهند کرد. تاریخ انتشار اندروید 12 برای تبلت ها چیست؟ آپدیت شیائومی پد 5 / پرو اندروید 12 حداکثر در اوایل شهریور ماه منتشر خواهد شد.

آپدیت شیائومی پد 5 / اندروید 12 پرو ابتدا در اختیار Mi Pilots قرار خواهد گرفت. اگر هیچ باگی پیدا نشد، برای همه کاربران قابل دسترسی خواهد بود. پس از انتشار، می توانید آپدیت شیائومی پد 5 / پرو اندروید 12 را از طریق دانلودر MIUI دانلود کنید. علاوه بر این، با استفاده از این اپلیکیشن، فرصتی برای تجربه ویژگی های مخفی MIUI در حین یادگیری اخبار دستگاه خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی تبلت Xiaomi Pad 6 Max فاش شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت اندروید 12 تبلت شیائومی Pad 5 و پرو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *