آپدیت اندروید 12 برای Galaxy F41 منتشر شد

آپدیت اندروید 12 برای Galaxy F41 منتشر شد

سامسونگ گلکسی F41 را در اکتبر 2020 با اندروید 10 (One UI 2.x) در هند عرضه کرد. این گوشی هوشمند در ژانویه 2021 با اندروید 11 (One UI 3.x) به‌روزرسانی شد. با گذشت بیش از یک سال از آن زمان، این گوشی اکنون دریافت به‌روزرسانی اندروید 12 (One UI 4.1) را آغاز کرده است.

به گفته SamMobile، سامسونگ شروع به عرضه به‌روزرسانی One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 برای Galaxy F41 در هند کرده است. آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این تلفن همراه با وصله‌های امنیتی مارس 2022 با نسخه سیستم‌افزار F415FXXU1CVD1 ارائه می‌شود.

مانند هر به‌روزرسانی دیگر سیستم OTA، این مورد نیز به صورت دسته‌ای ارائه می‌شود. بنابراین، رسیدن به هر کاربر کمی زمان می برد. برخی از کاربران ممکن است زودتر به بروزرسانی دسترسی پیدا کنند، در حالی که برخی دیگر باید منتظر بمانند.

علاوه بر این، Galaxy F41 در برزیل با نام Galaxy M21s نیز شناخته می شود. از این رو، آن دستگاه نیز باید به زودی آپدیت اندروید 12 را دریافت کند. با این اوصاف، از آنجایی که این گوشی از زمان عرضه دو به‌روزرسانی اندروید دریافت کرده است، دیگر به‌روزرسانی‌های سیستم‌عاملی را دریافت نخواهد کرد. با این حال، برای مدتی بروزرسانی های امنیتی را دریافت می کند.

گلکسی F41 یکی از بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ در زمان خود بود. این دستگاه ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ Super AMOLED، پردازنده اگزینوس9611 ، شش گیگابایت رم LPDDR4x، حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی UFS 2.1، دوربین اصلی 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل اولتراواید + 5 مگاپیکسل سنجش عمق در عقب و باتری 6000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 15 واتی دارد.

در دیگر خبرها گوشی های تاشوی آینده سامسونگ این روزها بسیار پرگزارش هستند. اخیراً فاش شد که گلکسی زد فلیپ 4 می تواند با صفحه نمایش بیرونی بزرگتر عرضه شود. اکنون شایعات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را در رنگ های جدید عرضه خواهد کرد.

راس یانگ از DCCS در توییتی فاش کرد که غول فناوری کره جنوبی گوشی های تاشوی آینده خود را با رنگ های جدید معرفی خواهد کرد. یانگ فاش کرد که Galaxy Z Flip 4 در 4 رنگ جدید و Z Fold 4 در 3 رنگ جدید روانه بازار خواهند شد.

بیشتر بخوانید  نسخه 5G گوشی Galaxy A52 و A42 آپدیت ژوئن دریافت کرد

طبق گفته راس یانگ، گلکسی زد فلیپ 4 در 4 رنگ جدید طلایی، خاکستری، آبی روشن و بنفش روشن رونمایی خواهد شد. با کمال تعجب، سامسونگ گزینه رنگ مشکی را حذف کرده است. با این حال، یانگ معتقد است که Z Flip 4 مانند Z Flip 3 گزینه‌های سفارشی‌سازی رنگ را خواهد داشت. بنابراین، رنگ مشکی در دسترس خواهد بود.

اگر در مورد Z Fold 4 صحبت کنیم، در 3 رنگ بژ، مشکی و خاکستری در دسترس است. در حالی که رنگ مشکی مانند Z fold 3 پریمیوم باقی می ماند، بژ و خاکستری دو رنگ جدید هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت اندروید 12 برای Galaxy F41 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *