آشکار شدن طراحی گوشی Moto G23

آشکار شدن طراحی گوشی Moto G23

موتورولا دو دستگاه بودجه محور به نام های Moto G13 و Moto G23 در حال تولید دارد. گزارشی که اخیراً به صورت آنلاین منتشر شده است، قیمت، ذخیره سازی و گزینه های رنگی این دستگاه ها را نشان می دهد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که طراحی Moto G23 را به همراه برخی از مشخصات آن فاش می کند.

از نظر طراحی، به نظر می رسد پشت Moto G23 شبیه به آنچه اخیراً در دستگاه های Redmi می بینیم باشد. دارای یک آرایه دوربین سه گانه است که در داخل یک جزیره مستطیل شکل قرار گرفته است. دو بریدگی بزرگ به صورت عمودی چیده شده اند، در حالی که سومین لنز کوچکتر دوربین در کناره قرار گرفته است.

می بینیم که G23 در سه رنگ آبی، خاکستری و سفید در دسترس خواهد بود. Moto G23 دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel است که عکس‌های فوق‌العاده واضح و زنده‌تری ارائه می‌دهد. دو دوربین تایید شده دیگر شامل 5 مگاپیکسل فوق عریض و ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

کناره های دستگاه مسطح است که به نظر می رسد این روزها طراحی مد روز است. در جلو، گوشی دارای یک صفحه نمایش سوراخ‌دار است. حاشیه ها از سه طرف به یک اندازه هستند، با این حال، چانه کاملا ضخیم است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در مرکز قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که Moto G23 مانند سایر مشخصات دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD (1600 x 720) با نرخ تجدید 90 هرتز باشد. طبق گزارش ها، پردازنده مدیاتک هلیو G85 قدرت Moto G23 را تامین می کند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 30 واتی ممکن است انرژی آن را تامین کند.

احتمالا موتورولا در هفته های آینده این محصول خود را معرفی کند. گوشی اقتصادی که از طراحی جدیدی برخوردار بوده و مدل های دیگری هم هستند که در صف رونمایی قرار دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه قرمز گوشی Moto Edge 30 Fusion موتورولا راهی بازار شد

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی گوشی Moto G23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *