لنوو و معرفی لپ تاپ Yoga 6 و Yoga 7 کانورتیبل جدید

لنوو

شرکت لنوو به تازگی دو مدل لپ تاپ جدید از سری یوگا را معرفی کرد. لپ تاپ هایی که به عنوان Yoga 6 و Yoga 7 کانورتیبل شناخته می شود. در کنار آنها چند مدل دیگر از قبیل Yoga Slim 7i, Yoga Slim 7i Pro و Yoga Slim 7 Pro هم معرفی شد.

برخی از این لپ تاپ با پردازنده اینتل و چندی دیگر نیز با پردازنده AMD همراه هستند. پسوند i به معنای قدرت گرفته از پردازنده اینتل و باقی نیز با چیپ نسل جدید AMD راهی بازار خواهد شد. یکی از ویژگی های جذاب لپ تاپ سری 7، برخورداری از فناوری Lenovo Smart Assist است.

لنوو

این یعنی هنگامی که درب دستگاه را باز می‌کنید، نوت بوک روشن می‌شود. این ویژگی یک فناوری نوآورانه بوده که در هر دستگاهی موجود نیست. همچنین با تشکر از قابلیت Glance که توسط Mirametrix توسعه یافته، می‌توانید هشدارهای حریم خصوصی را هنگامی که شخصی به صفحه نمایش شما نگاه می کند، دریافت کنید. این لپ تاپ ها همچنین برای تجربه دستیار صوتی با Amazon Alexa همراه هستند.

قرار است Yoga Slim 7i جز اولین لپ تاپی باشد که از پردازنده های نسل یازدهم اینتل ‘Tiger Lake’ بهره می برد، که شامل گرافیک های جدید Xe نیز خواهد بود. این مدل تنها 13.9 میلی متر ضخامت داشته و وزن آن 2.7 پوند است و با فناوری صوتی Dolby Atmos، تجربه صوتی همه جانبه را رقم می زند.

Yoga Slim 7i Pro همچنین به جای 16 گیگابایت رم از 32 گیگابایت رم و یک صفحه نمایش 2.8K Wide View به جای صفحه QHD بهره می برد. ناگفته نماند که نمایشگر این لپ تاپ دارای شدت روشنایی 400 نیتی با نرخ تجدید 90 هرتز است و به پشتیبانی Dolby Vision HDR می پردازد. ناگفته نماند این لپ تاپ به پشتیبانی از تاندربولت 4 هم می پردازد. در یوگا 7 پرو با پردازنده AMD Ryzen، از مدل Ryzen 9 4900H بهره گرفته شده که شامل نمایشگر 14 اینچی شده و عمر باتری 17 ساعته دارد.

لنوو

در نهایت، Yoga 6 یک مدل کانورتیبل 13.3 اینچی است که از شاسی فلزی و بدنه نرم مانند پارچه آبی ساخته شد. این لپ تاپ به یک پردازنده AMD Ryzen 7 4700U ، باتری 60 وات ساعتی مجهز است و تنها 2.9 پوند وزن دارد. نسخه 13 اینچی Yoga Slim 7i در ماه نوامبر عرضه می شود و قیمت نسخه پایه آن 999 یورو است، در حالی که مدل 14 اینچی Yoga Slim 7i Pro با پردازنده های انویدیا GeForce MX با قیمت 899 یورو عرضه می شود. yoga 7 Slim 7 Pro در آگوست عرضه خواهد شد و با قیمت 799 یورو به فروش می رسد. Yoga 7i در ماه نوامبر عرضه شده و مدل 14 اینچی آن با قیمت 999 یورو به فروش می رسد و مدل 15 اینچی با قیمت 1.099 یورو عرضه می گردد. سرانجام، Yoga 6 در ماه اکتبر با قیمت 899 یورو به بازار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  نسل جدید لپ تاپ های Yoga لنوو معرفی شد

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لنوو و معرفی لپ تاپ Yoga 6 و Yoga 7 کانورتیبل جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *