گوشی ریلمی GT Neo5 به حسگر مادون قرمز مجهز است

گوشی ریلمی GT Neo5 به حسگر مادون قرمز مجهز است

ریلمی آماده معرفی گوشی هوشمند Realme GT Neo5 در چین است. این گوشی هوشمند در تاریخ 9 فوریه 2023 به طور رسمی در چین عرضه می شود. این گوشی هوشمند دارای فناوری شارژ 240 واتی است که به آن امکان می دهد تنها در چند دقیقه به 100 درصد شارژ شود. تیزر اخیر این گوشی هوشمند همچنین نشان می دهد که یک نوار LED چند رنگ در پنل پشتی خواهد داشت. بسته به آنچه در دستگاه می گذرد رنگ آن تغییر می کند و چشمک می زند. به هر حال، وجود سنسور IR blaster روی این گجت اکنون به طور رسمی تایید شده است.

دسته Weibo Realme تأیید کرده است که GT Neo5 از سنسور IR Blaster پشتیبانی می کند. این اولین دستگاهی است که از خانه Realme می‌آید که یک بلستر IR را آورده است. بلستر IR این گوشی هوشمند را قادر می سازد تا به عنوان یک کنترل از راه دور برای هر دستگاه الکترونیکی که از سیگنال های IR پشتیبانی می کند مانند AC، تلویزیون یا حتی فن استفاده شود. گنجاندن سنسور در گوشی هوشمند تصمیم بسیار خوبی است که توسط این برند گرفته شده است زیرا به نفع کاربران است.

بسیاری از ویژگی هایی که Realme GT Neo5 بعدی خواهد داشت، برای این شرکت اولین خواهد بود، مانند بلستر IR، نوار LED چند رنگ و سازگاری با شارژ سریع 240 واتی. تیزرهای این گوشی هوشمند نیز فرم و طراحی آن را به رخ می کشد. این دستگاه دارای دو نوار با نوشته Dare to leap در پشت است و به رنگ بنفش مانند قابل مشاهده است. این و گجت GT Neo3 حداقل از نظر رنگ و طراحی تا حدودی یکسان هستند. قسمت مشکی برجسته در پشت شامل نوار LED و همچنین برآمدگی دوربین است.

یک سنسور اولیه در یکی از 2 بریدگی دایره ای مجزای دوربین قرار داشت، در حالی که لنزهای کمکی و یک چراغ LED در دیگری قرار داشتند. بنابراین این تمام اطلاعاتی است که می‌توانیم در مورد دستگاه Realme آینده ارائه کنیم. نظر شما در مورد گجت چیست؟ آیا جابجایی از Realme GT Neo3 به GT Neo5 ارزش دارد؟ لطفا با گذاشتن نظر در زیر به قول خودتان به ما اطلاع دهید. خیلی ممنون که این پست را تا آخر خواندید.

بیشتر بخوانید  سری Realme 12 در یک قدمی رونمایی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ریلمی GT Neo5 به حسگر مادون قرمز مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *