طراحی نسخه تحت وب مترجم آنلاین گوگل (Google Translate) تغییر کرد

مترجم آنلاین گوگل

یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین سرویس های کمپانی گوگل، مترجم آنلاین این کمپانی یعنی Google Translate می باشد که سالیان سال است افراد با استفاده از این سرویس متن های خود را ترجمه می نمایند و یا برای تبدیل به سایر زبان ها از این سرویس استفاده می نمایند. به هر حال نام این مترجم گوگل برای بسیاری از کاربران آشنا می باشد ولی در این میان نوع طراحی آن مدت هاست که ثابت می باشد.

مترجم آنلاین گوگل

دوازده سال است که از آغاز به کار مترجم کمپانی گوگل (Google translate) می‌ گذرد و از آن زمان تا به امروز، کمپانی گوگل همواره تلاش دارد تا بر اساس نیازهای روز کاربران، این مترجم را بهبود می بخشد و آن را آپدیت نماید. ابتدا، Google Translate فقط قابلیت توانایی ترجمه‌ ی میان زبان‌ های انگلیسی و عربی را داشت؛ اکنون بعد از گذشت 12 سال از کارکرد این مترجم کمپانی گوگل به صورت سالانه حدود 30 تریلیون جمله را به 103 زبان مختلف، ترجمه می نماید.

مترجم آنلاین گوگل

در حال حاضر گوگل ترنسلیت به یک سرویس کاربردی به منظور برقراری ارتباط میان زبان‌ های مختلف تبدیل گشته است و تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا، از آن استفاده می نمایند. کمپانی گوگل اخیرا برای ساده‌ تر شدن رابط های کاربری این مترجم آنلاین، طراحی آن را تغییر داده است. شکل ظاهری جدید مترجم گوگل با همه ی سرویس‌ های این کمپانی همخوانی دارد؛ تایپوگرافی جدید این مترجم آنلاین، سبب می گردد تا جابه‌ جایی میان قسمت های متفاوت آن، آسان تر از قبل گردد و کاربر احساس راحتی نماید. مدت زیادی است که به کاربران قابلیت آپلود سندها برای ترجمه‌ داده شده است ولی در آپدیت جدید این سرویس، انجام این‌ کار آسان تر از قبل شده است و گزینه‌ ی موردنظر به آسانی در دسترس افراد قرار دارد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: blog.google

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی نسخه تحت وب مترجم آنلاین گوگل (Google Translate) تغییر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *