بروزرسانی اندروید ویر 2.8 به طور رسمی منتشر شد

اندروید ویر 2.8

طبق گزارشات منتشر شده از android wear help ، در نسخه اندروید پوشیدنی  ۲.۸ بررسی های اجمالی اطلاعیه جدید که دریافت شده ، بهتر شده و شما با سرعت بیشتری می توانید پیام ها را بخوانید و پاسخ دهید. بک گراند آن نیز تیره تر شده تا متن خوانا تر شود. گوگل علاقه زیادی به کار بر روی ویژگی های جدید این اندروید نداشته اما سیستم عامل این ساعت هوشمند در حال حاضر، پروژه ای فعال است و امروز خبرهایی از بروز رسانی اندروید پوشیدنی انتشار یافته است که دارای بک گراند تیره برای این سیستم عامل می باشد.

اندروید ویر 2.8

اولین خبر بروزرسانی نسخه ۲.۸ به وسیله کاربران ردیت منتشر شد، و افرادی که از این ساعت هوشمند استفاده می کنند، تمایل به تم تاریک و تیره داشتند و این موضوع این افراد را خوشحال کرده است. این بروز رسانی در بین کاربران به سرعت جا می افتد. اما در این باره خبر های بدی نیز هست که طرفداران گجت پوشیدنی از آن خوششان نمی آید، آن هم این است که افرادی که ساعت آن ها دارای صفحه نمایش AMOLED است می توانند این بروز رسانی را دریافت کنند.

سایت ردیت گزارش کرده که این بروز رسانی برای کاربران Huawei watch2 نیز منتشر شده است  ولی هنوز معلوم نیست که سایر ساعت ها نیز آن را دریافت می کنند یا نه؟. در کل تم تیره، تم مورد علاقه کاربران است، چون خبر اضافه شدن تم تیره به اپلیکیشن یوتیوب نیز مطرح شده است. به طور کلی این روزها ساعت های هوشمند و گجت های هوشمند به شدت محبوبیت بالایی پیدا کرده اند و بسیاری از افراد نیز از آن ها استفاده می کنند.

این موضوع بدین معناست که حتما باید شرکت ها به این گجت ها نیز توجه لازم را داشته باشند تا کاربران آن ها ناراضی نباشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل واچ نیز جان یکی از کاربران را نجات داد

نظرات در مورد : بروزرسانی اندروید ویر 2.8 به طور رسمی منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *