چگونه بفهمیم گوشی مان را چه کسی چک می کند ؟

عکس گرفتن از دزد گوشی های اندرویدی

فرض کنید گوشی خود را در جایی بدون توجه رها کرده اید(مثلا برای شارژ کردن گذاشته اید!).اگر در این هنگام شخصی بخواهد پسوردی را وارد کرده گوشی را باز کند ، شما او را نخواهید شناخت!

عکس گرفتن از دزد گوشی های اندرویدی

در این پست اپلیکیشنهایی را برای این منظور معرفی میکنیم، که به کمک آن می توانید آن فرد را شناسایی کنید. به کمک این اپلیکیشن ها می توانید بفهمید چه کسی گوشی شما را خواسته چک نماید ، این اپلیکیشن از کسی که می خواهد رمز گوشی شما را وارد کند عکس میگیرد.

اپلیکیشن Hidden Eye – intruder selfie

اپلیکیشن Hidden eye for Android از فردی که قصد وارد کردن پسورد به گوشیتان را دارد ، عکس می گیرد.بنابراین باید گوشی شما دارای دوربین جلویی باشد.در ادامه نحوه کار این اپلیکیشن را شرح می دهیم.

Hidden Eye – intruder selfie : بعد از نصب برنامه ، آن را برای اولین بار اجرا کنید.باید سرویس را توسط دادن حق Administrative روی سیستم خود فعال کنید.دکمه ON را در برنامه بزنید و administrator دستگاه را برای آن فعال کنید.

چگونه فردی را که سعی در وارد کردن پسورد در گوشیتان را دارد شناسایی کنید؟!
بعد از فعال کردن administrator دستگاه برای برنامه ، دیگر نیازی به انجام کاری ندارید!Hidden eye از گوشیتان در مقابل دسترسی دیگران مواظبت خواهد کرد.به این صورت که هر زمانی که پسورد اشتباهی وارد شود ، اپلیکیشن توسط دوربین جلویی به صورت سایلنت از فرد واردکننده پسورد عکس می گیرد.

زمانی که خود شما با وارد کردن پسورد صحیح وارد گوشی خواهید شد ، اپلیکیشن در ابتدا عکس فردی که در حال وارد کردن پسورد به گوشیتان بوده ، برایتان نشان خواهد داد و شما می توانید او را شناسایی کنید، حتی زمان و تاریخ تلاش برای وارد کردن پسورد را نشان خواهد داد‍!
دانلود از گوگل پلی

دانلود دزد یاب گوشی Lockwatch – Thief Catcher

عکس گرفتن از دزد گوشی های اندرویدی

مطمئنا هستند در اطراف شما کسانی که بخواهند رمز گوشی تان را بزنند و وارد گوشی تان شوند ، زمانی که پسورد اشتباه زده میشود می توان از آن فرد یک عکس گرفت ، برای این کار کافی است اپلیکیشن Lockwatch – Thief Catcher را دانلود و نصب کنید ، این نرم افزار می تواند پس از عکس گرفتن از فردی که بدون اجازه اقدام به باز کردن گوشی شما می کند عکس گرفته و به ایمیل شما ارسال می نماید ، برای اینکار می توانید ایمیلتان را تعریف نمایید .

دانلود از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن دزدیاب گوشی Third Eye

عکس گرفتن از دزد گوشی های اندرویدی

دیگر اپلیکیشنی که می توانید برای گرفتن عکس فرد استفاده کنید اپلیکیشن Third Eye است ، این اپلیکیشن هم عکس فرد را گرفته و در گوشی شما ذخیره می کند شما همچنین می توانیددر تنظیمات این گوشی وارد کنید تا پس از گرفتن عکس آنرا به شما ایمیل کنید. می توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید

دانلود از گوگل پلی

[web_stories title=”true” excerpt=”false” author=”false” date=”false” archive_link=”true” archive_link_label=”” circle_size=”150″ sharp_corners=”false” image_alignment=”left” number_of_columns=”1″ number_of_stories=”1″ order=”DESC” orderby=”post_date” view=”grid” /]

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه بفهمیم گوشی مان را چه کسی چک می کند ؟

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام.خسته نباشین.
    حامدصالحی.
    اصلا نه میدونم نه میفهمم هرچی هم میخوام توضیح بدم چه بلایی سرم امده نمیتونم خواهش میکنم خواهش میکنم .من بیشتراز۱۵ساله بیچاره شدم حتی ۲سال بدونه خط وگوشی بودم تویک شهرغریب گوشی خریدم خط خریدم تاروشن کردم بهم زنگزدن.بدونه گوشی بدون خط نصف شب فرارکردم رفتم یه شهردور چندروز نبودم بعدا که امدم همه چیزومیدونستن میشه چیزی تودندونم باشه درضمن من۵۲ ساله هستم توروخداکمک هرچی بگن میدم من مجردم.تعهدی ندارم

  2. خسته نباشید…ببخشید من گوشیم رو برای تعمیر باطری به کسی دادم که 1 روز دستش مونده،راهی هست بفهمم از گوشی سواستفاده شده یا خیر؟قبلش متاسفانه گوشی رو خالی نکردم واینکه برنامه ای روی گوشیم برای چک کردن این کار نداشتم…..خیلی نگرانم،یه راهنمایی میکنید؟

  3. عرض سلام و ادب
    من همین میدونم که این برنانه که هیچ مین ضد نفر و ضد تانک هم اطراف رو گوشی بزارم اخرش عیال کار خودش رو میکنه و مچ گیری میکنه چه کنم یکی نیست راهنمایی کنه هل من ناصرا ینصرنی هرصبح دعوا داریم بجای پنیر و چاهی لنگه دمپایی پرت میکنیم ما تا حد خستگی و نهایتا غش

  4. سلام خیلیییی ممنون از معرفی این برنامه کاربردیو عالی.
    برای کسایی که رو گوشیشون حساسن پیشنهاد میکنم عالییههه