سنسور اثر انگشت کوچک گلکسی اس 10 پلاس در طی ویدئویی به نمایش در آمد

گلکسی اس 10 پلاس

اکنون قطعات و سخت افزارهای بکار رفته در پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ، گلکسی اس 10 پلاس منتشر شده اند و قطعا برای شما جذابیت بسیار بالایی دارد تا بدانید جدیدترین پرچمدار دنیا چه تکنولوژی در تولید سخت افزارهای خود بکار برده است. قطعا بسیار هیجان انگیز است که بدانید گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ از چه تکنولوژی برای تولید سنسورهای اثر انگشت خودذ استفاده نموده است که سایر برندها تاکنون نتوانسته اند از این قابلیت در ساخت سنسورهای خود استفاده نمایند.

گلکسی اس 10 پلاس

خبر خوب این است که صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس از پنل پشتی آن جدا می باشد و به میانه ی قاب پشتی متصل هستند و نیازی نیست که برای تعویض صفحه نمایش کل گوشی را باز کنید. در ویدئوی پایین این موضوع به طور کامل نمایش داده شده است.

هر چه تکنولوژی پیشرفت می نماید موارد جذاب تری برای نمایش دادن پیدا می شود. گویا اکنون کمپانی سامسونگ به منظور کنترل دما، در جدیدترین پرچمدار خود از یک چسب حرارتی و نوعی heat sink بهره برده است. در ادامه، می‌ توانیم سنسور اثر انگشت اولتراسونیکاسن گوشی هوشمند، ماژول دوربین سلفی و بریدگی قسمت بالایی صفحه نمایش آن را مشاهده نماییم. نکته ی جالب در خصوص سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند به ابعاد بسیار کوچک این سنسور باز می گردد.

در ویدئوی زیر شما می توانید ماژول دوربین سلفی را پس از باز کردن آن مشاهده کنید و سنسور اثر انگشت کوچک بکار رفته در این دستگاه بسیار جذاب می باشد. تاکنون هیچ سنسور اثر انگشتی در گوشی های هوشمند از نوع اولتراسونیک نمی باشد و تمامی سنسورهای اثر انگشت تا به امروز از نوع نوری بوده اند. شما می توانید وان پلاس 6T را کالبدشکافی نمایید و تا به این موضوع پی ببرید. کمپانی سامسونگ چند روز پیش، دقیقا در زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون، سری گلکسی اس 10 خود را به صورت رسمی معرفی نمود.

سری گلکسی اس 10 قرار است در چهار مدل مختلف شامل اس 10، اس 10 پلاس، اس 10 5G و اس 10e عرضه شود.

بیشتر بخوانید

 

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy S23 FE با چیپ Exynos 2200 همراست

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سنسور اثر انگشت کوچک گلکسی اس 10 پلاس در طی ویدئویی به نمایش در آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *