چگونه می توانیم اینترنت رایگان در خانه و مکان های عمومی استفاده کنیم؟

wifi

شاید برای خیلی از ماها پیش آمده باشه که در خانه یا بیرون باشیم و اینترنتمان تمام شده باشد و بخواهیم یک دسترسی رایگان به اینترنت در اطراف خود داشته باشیم. اما ندانیم که به چه مکان هایی مراجعه کنیم و از اینترنت رایگان بهره ببریم.  در این مقاله مطالبی برای دست یابی به اینترنت رایگان در اختیارتان می گذاریم که با استفاده ازاین نکات، شما می توانید در خانه یا هنگامی که بیرون هستید، اتصال رایگان به اینترنت پیدا کنید.

چگونه می توانیم اینترنت رایگان در خانه و مکان های عمومی استفاده کنیم؟

 

Wi-Fi عمومی

 

چگونه می توانیم اینترنت رایگان در خانه و مکان های عمومی استفاده کنیم؟

شاید نقاط داغ Wi-Fi رایگان در مناطق شهری به پستتان خورده باشد یا اگر در سفر جاده ای باشید ، احتمالاً از بسیاری از مکان هایی رد می شوید که Wi-Fi رایگان ارائه می دهند. برخی از شهرها شبکه های Wi-Fi عمومی را ارائه می دهند که ممکن است در پارک ها و سایر جاذبه های عمومی وجود داشته باشد. وایفای عمومی رایگان در شهرهای بزرگتر بیشتر از شهرهای کوچکتر به چشم می خورد.

از جمله مشاغلی که WiFi رایگان ارائه می دهند میتوان کافی شاپ ها و سایر کافه های مستقل کوچکترنام برد که به خاطر خدمات وایفای شهرت کسب کرده اند،رستوران ها، فست فودی ها و فروشگاه ها نیز Wi-Fi رایگان ارائه می دهند. Wi-Fi رایگان در هر فروشگاه موجود نیست، اما در بسیاری از آنها در دسترس است.

ما به این نقاط Wi-Fi را “Free” می گوییم، اما معمولاً هنگام  رفتن به مکان های  دارای Wi-Fi رایگان، انتظار می رود چیزی خریداری کنید،می توانید یک قهوه سریع بخورید یا از فروشگاه چیزی بخرید، تا ازWi-Fi رایگان آن ها بهره مند شوید.

اگر اینترنت خانگی دارید

چگونه می توانیم اینترنت رایگان در خانه و مکان های عمومی استفاده کنیم؟

 

اگرهزینه اتصال به اینترنت را در خانه پرداخت می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که ارائه دهنده خدمات اینترنت شما شبکه نقاط Wi-Fi را که می توانید به طور رایگان به آنها متصل شوید، اداره کند. هنگامی که از خانه دورهستید، اینها می توانند پوشش کاملا خوب اینترنتی به شما بدهند. شما فقط باید به hotspot متصل شوید و با حساب ISP خود وارد شوید

لازم به ذکر است که بگویم استفاده از Wi-Fi عمومی خطرات زیادی دارد، اما این خطرات نسبت به گذشته بسیار کم تر شده است.

اینترنت رایگان خانگی دریافت کنید

چگونه می توانیم اینترنت رایگان در خانه و مکان های عمومی استفاده کنیم؟

دسترسی رایگان به اینترنت در خانه کمی پیچیده تر است. اگر در یک منطقه متراکم شهری زندگی می کنید، ممکن است در خانه بتوانید با جستجو به یک شبکه Wi-Fi عمومی متصل شوید و از آن به عنوان دسترسی اصلی به اینترنت استفاده کنید. البته احتمالاً سرعت اتصال اینترنتی به اندازه وایفای اختصاصی منزل سریع نباشد.

همچنین می توانید Wi-Fi شخص دیگری را استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر رابطه خوبی با همسایه خود دارید، شاید آنها به شما اجازه دهند از طریق Wi-Fi خود به آن ها متصل شوید.

اگر تلفن ثابت دارید ، هنوز می توانید از یک ISP رایگان مانند NetZero استفاده کنید که 10 ساعت در ماه اینترنت به صورت رایگان ارائه می دهد. اما این برنامه مملو از تبلیغات است، بسیار کند خواهد بود و مشکل بدتر  به  قبض تلفن ثابت نیاز دارد که ممکن است این گزینه خوبی نباشد.

بیشتر بخوانید  نحوه مشاهده گذرواژه های ذخیره شده Wi-Fi در اندروید

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی طرح های یارانه ای، ویژه افراد کم درآمد ارائه می دهند. برای دریافت این قیمت تخفیف شده معمولاً باید از قبل واجد شرایط باشید. به عنوان مثال ، Comcast برنامه ملزومات اینترنت خود را با قیمت 10 دلار در ماه به کسانی که واجد شرایط هستند ارائه می دهد. این برنامه رایگان نیست، اما این برنامه ها ارزان ترین اینترنت خانگی را ارائه می دهند که می توانید برای آن هزینه کنید. طرح های یارانه ای مشابه ممکن است در کشورهای دیگر نیز موجود باشد.

دسترسی رایگان اینترنت همراه یارانه ای

چگونه می توانیم اینترنت رایگان در خانه و مکان های عمومی استفاده کنیم؟

آیا می دانید در هر جای ایالات متحده آمریکا می توانید اینترنت همراه رایگان دریافت کنید؟ برخی از ارائه دهندگان تلفن همراه هر ماه برنامه های اساسی را با برخی از داده های رایگان ارائه می دهند. می توانید از آن در تلفن های هوشمند استفاده کنید و یا حتی یک کانون Wi-Fi بگیرید.آن ها این عقیده را دارند که بعد از مشتری شدن شما می توانند از شما پول دریافت کنند.

به عنوان مثال، FreedomPop ماهانه 200 مگابایت داده رایگان ارائه می دهد. این حجم اینترنت رایگان اصلاً زیاد نیست اما هرچه باشد رایگان است.200 مگابایت اصلاً داده زیادی نیست و شرکتی مانند FreedomPop احتمالاً بهترین خدمات به مشتری را نخواهد داشت.

FCC همچنین یک برنامه کمک به Lifeline ارائه می دهد که خدمات خانگی یارانه ای را به خانوارهای کم درآمد ارائه می دهد. اگر صلاحیت داشته باشید ، ممکن است از طریق برنامه Lifeline بتوانید اینترنت تلفن همراه با تخفیف یا حتی رایگان دریافت کنید. به عنوان مثال، Virgin Mobile’s Assurance Wireless یک طرح تلفنی را با داده های ماهانه رایگان از طریق Lifeline تبلیغ می کند.

اینترنت رایگان کتابخانه های عمومی

چگونه می توانیم اینترنت رایگان در خانه و مکان های عمومی استفاده کنیم؟

کتابخانه های عمومی منابعی قدرتمندی برای ارائه اینترنت هستند و غالباً نادیده گرفته می شوند. کتابخانه عمومی در نزدیکی شما احتمالاً Wi-Fi عمومی رایگان ارائه می دهد که تا آن جا که لازم دارید استفاده کنید  و ازیک مکان راحت برای نشستن  نیز بهره مند شوید.

حتی اگر رایانه ندارید، کتابخانه عمومی محلی شما احتمالاً شما خدمات اینترنت رایگان ارائه بدهند. کتابخانه ها معمولاً کامپیوترهایی را نیز برای دسترسی ارائه می دهند که می توانید از آنها استفاده کنید. بسته به کتابخانه شما، ممکن است محدودیت زمانی در استفاده از رایانه وجود داشته باشد تا همه کسانی که می خواهند از رایانه استفاده کنند بتوانند این کار را انجام دهند.

بسیاری از کتابخانه ها همچنین دسترسی رایگان به دوره های آنلاین ، روزنامه ها ، خدمات پخش فیلم ، کتابهای الکترونیکی و کتاب های صوتی را دارند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه می توانیم اینترنت رایگان در خانه و مکان های عمومی استفاده کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *