مصاحبه با بیل گیتس؛ چرا بیل گیتس اندروید را به iOS ترجیح می دهد؟

مصاحبه با بیل گیتس

مصاحبه با بیل گیتس میلیاردر؛ چرا بیل گیتس اندروید را به iOS ترجیح می دهد؟ خبرهای خوب بیل گیتس برای واکنس کرونا چیست؟

به گزارش مجله خبری زوم تک به نقل از وبسایت BGR، بیل گیتیس مدیرعامل سابق مایکروسافت به تازگی در مصاحبه ای با Clubhouse ( برنامه جدید فضای مجازی) شرکت کرده است.

استودیو Clubhouse برای مصاحبه از یکی از دیگر افراد سرشناس دنیای تکنولوژی دعوت به عمل آورد. این بار فرصت بیل گیتس ( Bill Gates) مدیرعامل سابق کمپانی مایکروسافت بود تا با CLubhouse مصاحبه کند.

 

مصاحبه با بیل گیتس

در این مصاحبه، آندری راس سارکین ( Andrew Ross Sorkin) مجری؛ از بیل گیتس پرسش های در خصوص همه گیری کرونا، واکسن کرونا و نظر وی در خصوص شایعه های مبتنی بر خودروالکتریکی اپل پرسید.

در ادامه این مصاحبه، بیل گیتس توضیح داد که چرا اندروید را به iOS ترجیح می دهد

به محض اینکه بیل گیتس برای اولین بار در این هفته به استودیو clubhouse وارد شد، مجری آندرو راس سارکین برخی از پرسش هایی که وی می خواست از کتاب تازه منتشر شده بیل گیتس به « چطور از بحران زیست محیطی جلوگیری کنیم» در خصوص همه گیری کرونا و مسائل زیست محیطی به پرسد را موقتا رد کرد. وی برنامه داشت که همه چیز را در خصوص همه گیری کرونا و فعالیت های بیل گیتس در حوضه زیست محیطی را بپرسد.

در عوض، سارکین به انبوهی از توئیت هایی که برایش فرستاده می شد، بسنده کرد. افراد بسیاری به محض اینکه فهمیدند بیل گیتس در استودیو مخصوص Clubhouse در حال مصاحبه است، پرسش های خود را در توئیتر این شبکه فرستادند.

شبکه مجازی Clubhouse، در واقع یک برنامه چت ویسی درون برنامه ای است که تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده است.

 

آیا گیتس آیفون دارد؟

بیل گیتس اعلام کرد که برای انجام کارهای روزمره اش از یک گوشی اندرویدی استفاده می کند؛ اما دقیقا حرفی از برندی گوشی اندرویدی نزد. وی اعلام کرد که فقط آیفون های جدید را دنبال می کند تا به قولی آپدیت بماند. گیتس می گوید وقتی که بیرون می روم، گوشی اندرویدی همراه خود می برم.

سارکین با اظهار نظر بیل گیتی در خصوص گوشی های هوشمند علاقه مند شد تا بیشتر در خصوص دنیای گوشی های هوشمند از بیل گیتس بپرسد. سارکین علاقه مند بود تا بداند آیا انتخاب اندروید به iOS، دلیل خاص یا به خاطر خصومتی است یا خیر.

بیل گیتس گفت برخی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی برنامه پیش نصب شده مایکروسافت را شامل می شوند  که این برای وی بسیار خوب است و کارش را راحت تر می کند. همچنین گوشی های اندرویدی نسبت به آیفون های اپل، در نصب برنامه ها آزاد تر و منعطف تر هستند.

به خاطر همین دلیل وی ترجیح می دهد از گوشی‌های اندرویدی استفاده کند و هیچ خصومتی با آیفون‌های اپل ندارد. همچنین وی اظهار داشت که بسیاری از دوستان وی از آیفون‌های اپل استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  9 میلیون نفر آیفون 12 و آیفون 12 پرو را تا به امروز پیش سفارش داده‌اند

همین جمله بیل گیتس، گفت و گو جالب سارکین و بیل گیتس را جرقه و آغاز کرد. سارتین از بیل گیتس به عنوان یک فرد برجسته در دنیای تکنولوژی نام برد و از وی تمجید کرد. همچنین وی نظر بیل گیتس را در خصوص شبکه مجازی جدید ClubHouse که برای سیستم عامل iOS رونمایی شده را جویا شد. در ادامه به مصاحبه کامل سارکین و و بیل گیتس می پردازیم.

از جمله مهم ترین قسمت های مصاحبه ساردین و بیل گیتس؛ گفتگو در خصوص بنیاد خیریه شخصی بیل گیتس میلیاردر و همسرش، تلاش های وی و موسسه خیریه اش برای یافتن واکسن ویروس کرونا و کمک برای قطع زنجیره هم گیری کرونا و همکاری با سازمانهای دولتی در این خصوص بود.

گیتس اعلام کرد که چند روز پیش در همین هفته دوز دوم واکسن ویروس کرونا پیش دریافت کرد. او می‌گوید این اولین باری بود به عنوان یک پیرمرد ۶۵ ساله خرسند بودم. سارکین با شنیدن خبر دریافت دوز دوم واکسن کرونا، از بیل گیتس پرسید که چه زمانی انجام به مسافرات تفریحی همچون گذشته می کند. بیل گیتس صادقانه جواب داد با اینکه وی دوز دوم واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده و به سفر نیز علاقه مند هست، حقیقت این است که با وجود دریافت واکسن ویروس کرونا، هنوز می توان عامل انتقال دهنده ویروس کرونا بود؛ چراکه هنوز چیزی قطعی نیست.

بیل گیتس اعلام کرد که با وجود دریافت دوز دوم واکسن کرونا قرار نیست استفاده از ماسک را کنار بگذارد و حتی در میان کسانی که واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده اند، بیخیال باشد. وی هم چنین اظهار امیدواری کرد که انتظار داریم تا اواخر بهار و تابستان تنها با اعمال رفتار صحیح توسط مردم شاهد و واکسیناسیون گسترده در آمریکا، شاهد کاهش محسوس مبتلایان به ویروس کرونا و مرگ و میر باشیم.

در انتهای مصاحبه سارکین با بیل گیتس؛ آیا بیل گیتس از گوگل استفاده می کند؟

  • بیل گیتس هم چنین امیداوار بود که تا پاییز همه ی مدارس و دانشگاه ها باز شوند.
  • سارکین نظر وی در خصوص خودروالکتریکی اپل [ اپل کار] از بیل گیتس پرسید. من فکرمی کنیم به همان اندازه حاشیه آیفون، خواهند ساخت.
  • آی بیل گیتس از گوگل استفاده می کند؟ بیل گیتس می گیو که یک کاربر وفادار به بینگ مایکروسافت است و فقط و فقط از بینگ استفاده می کنم. شما باید از بینگ مایکروسافت استفاده کنید.
  • آخرین فیلم یا سریالی که بیل گیتس مشاهده کرد؟ لوپین ( LUPIN) نتفلیکس بود. داستان این سریال درباره درباره یک سارق نجیب زاده از فرانسهاست که مورد توجه گسترده پخش کنندگان قرار گرفته است.

منبع: bgr

 

در ادامه در مجله خبری زوم تک بیشتر بخوانید:

بیل گیتس ” Bill Gates “

چگونه ملیندا عاشق بیل گیتس شد؟

پاسخ پرسش های مصاحبه کاری را بهتر متوجه شوید

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مصاحبه با بیل گیتس؛ چرا بیل گیتس اندروید را به iOS ترجیح می دهد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *