درز تصویری از هدفون Realme Buds Air 3

درز تصویری از هدفون Realme Buds Air 3

حدود یک سال از زمانی که Realme هدفون بی‌سیم Realme Buds Air 2 خود را وارد بازار کرد، می‌گذرد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت آماده است تا جانشینی را در بازار هند عرضه کند.

طبق آخرین گزارش، Realme Buds Air 3 به زودی در هند عرضه می شود اما تاریخ دقیق عرضه آن تایید نشده است. در کنار این، برخی از ویژگی ها و مشخصات کلیدی هدفون TWS آینده به صورت آنلاین فاش شده که انتظار داریم حقیقی باشد.

از نظر طراحی، هدفون داخل گوش مشابه Buds Air 2 خواهد بود. برای ویژگی حذف نویز فعال، هدفون ها دارای یک آرایه میکروفون سه گانه خواهند بود که از حالت شفافیت نیز پشتیبانی می کند. به نظر می رسد سایز کیس شارژ هدفون نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

همچنین ادعا می شود که کاربران باید آزمایش های مبتنی بر برنامه را انجام دهند که یک تجربه کاربری سفارشی ایجاد می کند. کاربران همچنین می توانند تجربه کلی را مطابق با نظر خود سفارشی کنند.

 

درز تصویری از هدفون Realme Buds Air 3

 

همچنین یک اتصال دو دستگاه وجود خواهد داشت، که همانطور که از نام خود مشخص است، به کاربران این امکان را می دهد که گجت پوشیدنی را به دو دستگاه مختلف به طور همزمان متصل کنند و به کاربران اجازه می دهد تنها با یک ضربه ساده بین آن دستگاه ها جابجا شوند.

در کنار حالت بازی کم تأخیر، Realme Buds Air 3 از حالت Bass Boost+ نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای تشخیص داخل گوش است که می‌تواند پخش صدا را در زمانی که هدفون‌ بیرون آورده یا توسط کاربر استفاده نمی‌شود، متوقف کند.

در حالی که کیس شارژ و قابلیت Active Noise Cancellation خاموش است، حدود 30 ساعت عمر باتری خواهد داشت. یک پورت USB Type-C برای شارژ دستگاه وجود خواهد داشت. در حالی که تاریخ دقیق عرضه Realme Buds Air 3 هنوز مشخص نشده است، انتظار می رود این دستگاه به زودی، شاید در هفته های آینده، در بازار هند عرضه شود. در مورد قیمت، احتمالاً قیمت آن زیر 4000 روپیه ( 54 دلار) خواهد بود.

بنابراین با یک گزینه ارزان قیمت رو به رو هستیم. متاسفانه مشخص نیست برنامه ریلمی برای عرضه چیست و هدفون جدید را علاوه بر هندوستان در مناطق بیشتری عرضه خواهد کرد یا خیر. البته این احتمال وجود دارد که در چین هم شاهد عرضه این محصول باشیم. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این گجت پوشیدنی با چه ویژگی و طراحی از راه خواهد رسید و آیا می تواند نظر مخاطب را جلب کند یا خیر.

بیشتر بخوانید  نوع پردازنده ریلمی 12 پرو پلاس مشخص شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز تصویری از هدفون Realme Buds Air 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *