۵ بازی جذاب شبیه به Subway Surfers برای اندروید و آی او اس

Subway Surfers یکی از جذابترین و اعتیاد آورترین بازی‌ها بوده و برای برخی از افراد غیرممکن می‌باشد که در برابر گیم‌پلی عالی و محیط گرافیکی جذاب و رنگارنگ آن مقاومت کنند. اما این بازی هر اندازه‌ هم که جذاب باشد، باز هم بعد از مدتی خسته کننده خواهد بود. در ادامه با زوم‌تک همراه باشید تا با ۵ بازی دیگر با همین سبک و با همان اندازه هیجان آشنا شوید.

۱. Rayman Jungle Run

Rayman Jungle Run یک بازی دونده بی‌پایان است که در آن نقش اصلی بازی بایستی ۲۰ مرحله را طی کند. در این بازی بایستی به توپ‌ها جاخالی بدهید، از صخره‌های در حال ریزش پریده و فرار کنید و در نهایت به بخش جدید کشتی دزدان دریایی برسید. این بازی با آهنگ‌های متنوع و محیط گرافیکی شاداب، کلی هیجان را برای شما به همراه خواهد داشت.

rayman-jungle-run
۲. Angry Gran Run

مادربزرگ عصبانی در یک پناهگاه زندانی شده است و در حال برنامه‌ریزی برای فرار از آنجا می‌باشد. شما بایستی مسیر درست را برای فرار وی پیدا کرده و به دنبال آن، در خیابان نیز او را فراری دهید. برای این کار از موانع موجود در خیابان بایستی عبور کنید، جاخالی دهید و از رویشان بپرید، در بین راهتان کلی سکه جمع کنید و مراقب موجودات عجیب بیگانه، دایناسورها  و سایر موجودات خبیس هم باشید. همچنین می‌توانید در این بازی قیافه مادربزرگ را نیز به شکل دلخواه خود تغییر دهید.

angry-gran-run
۳. Panda Run HD

در این بازی یک پاندای شجاع برای بدست آوردن سنگ روح افسانه‌ای، پا به به یک قلمروی ناشناخته می‌گذارد. برای این بازی بایستی از سرعت عمل و چابکی خوبی برخوردار باشید. همچنین در این بازی می‌توانید خود را به چالس بکشید و ببینید که چه رکوردی را می‌توانید از خود به جا بگذارید.

panda run
۴. Sonic Dash

بله باز هم شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی سونیک و پریدن و چرخش‌های هیجان‌انگیزش در یک محیط سه بعدی. در این بازی بایستی تمامی حرکاتتان سریع بوده و هر چیزی که سر راهتان قرار دارد، را محو کرده و پاکسازی کنید. می‌توانید از قدرت سونیک برای افزایش سرعتش در حلقه‌ها و پریدن از روی موانع استفاده کنید و دشمنانی که سر راهتان قرار دارند را از بین ببرید.

بیشتر بخوانید  آموزش اتصال دسته بازی Xbox ، PS و کامپیوتر به گوشی

sonic dash
۵. Agent Dash

در این بازی که با انفجارهای زیادی در طول بازی همراه است، شما کنترل Agent Dash را به دست دارید و به دنبال شکست دشمنان بدذات وی می‌باشید. شما بایستی در جزیره‌های مخفی با سرعت تمام بدوید و در عین حال مواظب باشید که در تله‌ها و موانه سر راهتان هم گیر نکنید. و در سر راه خود می‌توانید کلی وسایل . سکه جمع کرده و از آن‌ها برای خرید قدرت بیشتر استفاده کنید.

agent-dash-2

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ۵ بازی جذاب شبیه به Subway Surfers برای اندروید و آی او اس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *