۵۰۴ لغت ضروری ( آندروید) + دانلود

امروزه کاربران زیادی هستند که در پی یادگیری زبان انگلیسی می باشند و دوست دارند به صورت کاملی این زبان را یادبگیرند . یادگیری زبان انگلیسی به عنوان کلیدی ترین مواردی است که می تواند در پیشرفت زندگی کاربران تاثیر پذیر باشد . تعداد زیادی از کاربران هستند که در مسیر یادگیری زبان انگلیسی برای دریافت مدارکی مانند آیلتس و تافل اقدام می کنند .

لازم است بدانید تسلط به زبان انگلیسی برای برخی از شرکت ها در استخدام نیرو به عنوان یکی از ملاک های مهم می باشد . امروز قصد داریم یکی از اپلیکیشن های را به شما معرفی کنیم که می تواند در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کند ( با زوم تک همراه باشید).

اپلیکیشن (504 لغت ضروری) محتوایات کتاب Essential Words504 را در خود جایی داده است که شما می توانید محتوایات این کتاب را در یک اپلیکیشن در گوشی خود داشته باشید.

شما در 504لغت ضروری با 42 درس روبرو هستید که در هر کدام از این درسها لغت های مختلفی وجود دارد و هر لغت با توضیحات ( به زبان انگلیسی) می باشد با این حال اگر شما باز هم متوجه معنی کلمه نشوید می توانید عبارت Persian را لمس کنید و سپس معنی فارسی آن را بخوانید . نکته ی که به عنوان مزیت برای این اپلیکیشن به شمار می آید تلفظ لغات در آن است علاوه بر آن می توانید کلماتی را یادنگرفتید ستاره دار کنید.

فراموش نکنید که شما در کنار هر لغت تعداد بازدید های آن را مشاهده خواهید کرد ، در نهایت می توانید متوجه شوید که برای یادگیری معنای لغت چقدر زمان نیاز داشته باشید.

یادگیری زبان انگلیسی

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویدیو رابط کاربری جدید شیائومی؛ MIUI 13 به سرعت در اینرتنت در حال پخش شدن است

نظرات در مورد : ۵۰۴ لغت ضروری ( آندروید) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *