یک فنجان چای با طعم تکنولوژی Starbucks

Starbucks
فنجان کاغذی
فنجان کاغذی

به گزراش گروه علم و فناوری زوم تک به نقل از Yahoo یک شرکت بنام Teavanaیک فنجان کاغذی مرغوب برای علاقه مندان نوشندنی گرم ساخته است ، هفته گذشته Starbucks خط تولید چای Teavana را در شهرنیویورک افتتاح کرد.اولین گام که امید می رود برای بسیاری از قهوه خانه ها موفقیت آمیز باشد. قبل از اینکه Teavana توسط Starbucks درسال گذشته خریداری شود این محصول در درجه اول در مغازه های کوچک و خرده فروشی ها عرضه می شد، اما نوشیدنی سرو نمی کردند.Starbucks  با مفهوم تولید بهترین محصول ، مجبور شد که در فکر تغییر فرمول عناصر برخی از محصولات خود برای انواعی از مشتریان خود باشد، از آن جمله می توان به لیوان های کاغذی اشاره کرد.

FastCoDesign نتایج حاصل از تلاشهای Starbucks را مورد بررسی قرار داد. هدف این بود تا فنجانی ساخته شود که وقتی چای از ان نوشیده می شود ، بیشتر شبیه به چینی به نظر برسد تا مقوای شل و وارفته. دیوار داخلی فنجان توسط دو دیواره کاغذی عایق بندی شده بود. بافت فنجان به خودی خود نیز متفاوت است. کاغذ مورد استفاده در آن به سبکی پر و به نرمی اسفنج می باشد. بر طبق گزارش های رسیده ، در طرحی که برای عایقبندی فنجان درنظر گرفته شده است حدود 50 درصد مواد بیشتر نسبت به طرح قبلی Starbucks در نظر گرفته شده است.

البته  تولید این فنجان که هنوز ایده ای در دست است تنها به صورت یک تجربه در مرحله اولیه می باشد.Daniele Monti مدیر خلاق مارکهای در حال ظهور  Starbucks , با بیان این که درFastCoDesign این طرح جدید در داخل شرکت کاملا روند عادی پیدا کرده است ، ما حتی ممکن است در آینده ای نزدیک برخی از این پیشرفت ها را در اختیار مصرف کنندگان قهوه و چای نیز قرار دهیم. شما کدوم فنجان رو ترجیح میدید؟ فنجان چینی یا کاغذی ؟ من که فنجان های چینی رو ترجیح میدم!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یک فنجان چای با طعم تکنولوژی Starbucks

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *