زمان واریز یارانه فروردین 98

زمان یارانه فروردین ۹۸

زمان یارانه فروردین ۹۸ : در صورتی که پرداخت یارانه ها برای سال جدید 1398 مطابق سال های گذشته باشد ، زمان واریز یارانه فروردین 98 در تاریخ 26 فروردین ماه ساعت 24 خواهد بود و مشمولان دریافت یارانه میتوانند در همان زمان برای برداشت مبلغ 45500تومان اقدام کنند. لازم است بدانید مطابق ماه های قبل یارانه به حساب سرپرست کاربران واریز خواهد شد.

مبلغ یارانه برای سال 98 چقدر است؟

در چند ماه اخیر خبرهای زیادی در خصوص افزایش میزان مبلغ یارانه و تغییر آن برای سال 98 مطرح شده است و معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص گفته است که شاید یارانه نقدی برای سال جدید تغییر نکند چون وابستگی به نفت در بودجه به میزان 27 درصد رسیده است و نباید فراموش کرد که اختیارات زیادی به استان ها واگذار گردیده است.

حتما بخوانید : همه چیز درباره بسته حمایتی دولت

دولت در بودجه سال جدید برای خانواده های که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند افزایش سه تا پنج برابری را در نظر گرفته است و اینگونه که قرار است منبع برخی از دستگاه ها را کم کند و آن را صرف افزایش میزان توان مالی اقشار کم درآمد نماید. با وجود اینکه دولت تصمیم گرفته است که این اقدام را برای اقشار ضعیف کشور به اجرا بگذارد ولی نمیتوان آن را به عنوان جنبه درمانی دانست و قطعا پیشگیری از گسترش جمعیت ناتوان صورت نخواهد گرفت. فقط میتوان برای یک دوره ی کوتاه مدت آن را به عنوان یک مسکن در نظر داشت و در وضعیتی که ما با افزایش قیمتها روبرو هستیم یارانه 45 هزار تومانی اصلا نمی تواند در بالا بردن میزان خرید مردم کمکی داشته باشد.

مبلغ یارانه برای سال 98 چقدر است؟

کارشناسان اقتصادی اینگونه می گویند که یکی از بهترین راهکارها برای حمایت از اقشار ضعیف کشور ، ایجاد درآمد پایدار به واسطه پرداخت هزینه های درمانی و اشتغال به این اقشار و اختصاص یارانه ها به این بخش می باشد.

واریز و پرداخت یارانه

زمان یارانه فروردین ۹۸ : همانطور که اشاره کرده ایم مطابق ماه های گذشته و سال 97 یارانه فروردین سال آینده (1398) در تاریخ 98/01/26 ساعت 24:00 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از همان ساعت به بعد افراد می توانند برای برداشت آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید  زمان واریز یارانه فروردین 97

حتما بخوانید : چه کالاهایی را می توان با 1000 تومان خریداری کرد ؟

تاکنون خبر رسمی مبنی بر افزایش میزان مبلغ یارانه ها منتشر نشده است و مطابق ماه های قبل مبلغ یارانه همان 45500 تومان می باشد.

دولت در هر ماه به بیشتر از 78میلیون نفر یارانه واریز می کند که مجموع واریزی ها به این خانواده ها برای دولت چیزی بیشتر از  ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای هر ماه خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : زمان واریز یارانه فروردین 98

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *