گوگل کروم 71 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

یکی از مرورگرهای پرطرفدار برای دستگاه های دیجیتالی نظیر گوشی های هوشمند و کامپیوترها مرورگر گوگل کروم می باشد که اساسا 80 درصد از کاربرانی که از فضای مجازی استفاده می کنند، از طریق این مرورگر وارد می شوند. کمپانی گوگل هم اکنون بعد از انتشار نسخه های لینوکس، iOS و ویندوز نسخه ی 71 این مرورگر را برای دستگاه های اندرویدی نیز منتشر کرد.

مرورگر گوگل کروم 71

بر اساس سنت همیشگی کمپانی گوگل در این نسخه از مرورگر نیز شاهد تغییراتی در ویژگی های فنی و همچنین تغییراتی در طراحی ظاهری و رابط کاربری این مرورگر موبایلی بوده‌ ایم. نسخه ی 71 این مرورگر با قدرت بیشتری به مبارزه با تبلیغات پاپ آپ می پردازد. تبلیغاتی که در این نسخه مسدود می گردند تبلیغاتی هستند که ظاهر صفحات چت و یا پیام‌ های هشدار سیستم و یا پوش نوتیفیکیشن‌ ها را جعل می کنند و به نوعی بسیار آزار دهنده هستند. از طرفی دیگر توسعه‌ دهندگان کمپانی گوگل هم اکنون می‌ توانند به دلخواه خود ظاهر وب اپلیکیشن‌ ها را در شرایط تمام صفحه شخصی سازی کنند ولی از نظر رابط کاربری، شاهد تغییراتی در بخش تنظیمات مرورگر هستیم. اکنون در قسمت Basics منوی Autofill and payments به دو قسمت جداگانه تقسیم‌ بندی شده است؛ با نام های Payment methods و Addresses and more که اکنون کاربران می‌ توانند با تعداد کلیک‌ های کمتر به تمامی گزینه دسترسی پیدا کنند.

گوگل کروم 71

نسخه ی 71 گوگل کروم به منظور ورود به درگاه های پرداخت بانکی که ساختار خوبی تدارند و همچنین به اندازه ی کافی در خصوص نحوه ی پرداخت به کاربران توضیح نداده‌ اند به شما صفحه ی هشدار را نمایش می‌ دهند. در این شرایط می‌ توانید با دقت بیشتری در خصوص پرداخت و یا عدم پرداخت در آن صفحه تصمیم بگیرند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5google

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل کروم 71 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *