گوگل برنامه Meet را بازطراحی کرد

گوگل

ابزارهای کنفرانس ویدئویی مانند Google Meet طی سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و گوگل در چند هفته و ماه های آینده خدمات بیشتری را در زمینه خدمات خود ایجاد می‌کند.

اولاً ، Google Meet در وب در حال طراحی مجدد است و این باید به کاربران کمک کند تا تجربه جلسات خود را شخصی کنند تا جذاب تر باشد. برای مبتدیان ، هنگام اشتراک یک ارائه در Meet ، اکنون فضای بیشتری برای دیدن آن در طول جلسه خواهید داشت ، اما همچنین می توانید ارائه را بردارید تا همه اندازه به یک اندازه باشد ، یا فید ویدیوی شخص دیگری را سنجاق کنید. این ماه آینده فرا می رسد ، اما بعداً ، امکان پین کردن چندین فید نیز وجود دارد ، بنابراین شما یک ارائه و مجری را همزمان یا چندین مجری را برجسته می کنید. تغییر دیگری که در حال تغییر است ، امکان تغییر اندازه یا پنهان کردن خوراک ویدیوی شخصی خود در حین جلسه است ، بنابراین می توانید روی بقیه تمرکز کنید.

گذشته از طراحی مجدد ، برخی از ویژگی های دیگر به Google Meet راه یافته اند. ابتدا ، Data Saver وجود دارد ، که دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که انتظار دارید. این می تواند به جلوگیری از شارژ زیاد کمک کند ، به خصوص در شبکه های تلفن همراه که برنامه هایی با داده نامحدود کمتر معمول هستند. این در این ماه منتشر می شود.

Google همچنین حالت کم نور را از نسخه تلفن همراه Meet به برنامه وب آورده است. Meet به طور خودکار شرایط نوری را تشخیص داده و نوردهی و روشنایی را برای دیده شدن بیشتر افراد و چیزها در دوربین تنظیم می کند. بر روی آن یادداشت ، قابلیتی به نام Autozoom نیز در راه است که با بزرگنمایی کاربران ، آنها را در مرکز قاب نگه داشته و بیشتر به چشم می آورد. نور کم برای “هفته های آینده” نوید داده می شود ، در حالی که Autozoom در چند ماه آینده در حال آمدن است ، اما شما برای مشترکین اخیر باید مشترک Google Workspace باشید.

سرانجام ، نسخه وب در حال دریافت پس زمینه های ویدیویی متحرک است که می توانید برای جایگزینی پس زمینه زندگی واقعی خود استفاده کنید. در ابتدا ، سه گزینه وجود دارد: جنگل ، مهمانی و کلاس.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل برنامه Meet را بازطراحی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *