گوگل از معرفی پیکسل فولد منصرف شد

گوگل از معرفی پیکسل فولد منصرف شد

در حالی که تاکنون شایعات بسیاری پیرامون پیکسل فولد گوگل دریافت کردیم و انتظار می رفت طی هفته های آینده معرفی شود، اما گویی این شرکت تصمیم گرفته از معرفی پیکسل فولد دوری کند.

در اوایل سال جاری، شایعات پیش‌بینی‌هایی مبنی بر اینکه گوگل می‌تواند یک گوشی تاشو را در رویداد اکتبر خود عرضه کند، منتشر شد. بدیهی است که این اتفاق نیفتاد، زیرا این شرکت تنها سری پیکسل 6 را عرضه کرد. با این حال، این بدان معنا نیست که این شرکت هنوز یک دستگاه تاشو در کار ندارد.

به گفته راس یانگ، افشاگر نسبتا قابل اعتماد، گوشی گوگل Pixel Fold شاید هرگز رونمایی نشود. یانگ می‌گوید گوگل سفارشات قطعاتی را که برای تولید تاشو در مقیاس بزرگ ضروری بود، لغو کرده است.

یانگ همچنین معتقد است که دو دلیل اصلی در پشت این تصمیم وجود دارد. اولین مورد این بوده که ممکن است گوگل نگران عدم رقابتی بودن دستگاه تاشو باشد. سامسونگ اکنون بر بازار گوشی‌های تاشو تسلط دارد، بنابراین برای رقابت گوگل، باید چیزی بهتر یا ارزان‌تر ارائه دهد. به احتمال زیاد گوگل توانایی رقابت با رقبا بزرگ را ندارد.

دلیل دوم که ممکن است گوگل Pixel Fold وجود نداشته باشد کمبود مواد اولیه است. کمبود تراشه به صورت جهانی باعث می‌شود شرکت‌ها نتوانند حتی ابتدایی‌ترین گوشی‌ها را در حال تولید نگه دارند،  احتمالاً استفاده از یک تلفن تاشو با مخاطب محدود بهترین اقدام نخواهد بود.

البته، این موارد مانع از تولید گوشی تاشو گوگل نمی شود. این گزارش بدان معنا خواهد بود که شاید بزودی گوگل چنین محصولی را معرفی نکند و تولید را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه رفع موقتی باگ Gboard گوگل

نظرات در مورد : گوگل از معرفی پیکسل فولد منصرف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *