گوشی ZTE Axon 30 Ultra Space Edition با 18 گیگابایت رم در راه است

گوشی ZTE Axon 30 Ultra Space Edition با 18 گیگابایت رم در راه است

ZTE مجموعه ای از گوشی های هوشمند سری Axon 30 دارد که در میان آنها ZTE Axon 30 Ultra مدل پرچمدار  است. اکنون، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک نوع جدید از گوشی است که از حافظه رم خیره کننده بهره می برد.

این شرکت یک تیزر پوستری را در Weibo به اشتراک گذاشته که نشان می دهد گوشی ZTE Axon 30 Ultra Space Edition در 25 نوامبر عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که گفته می‌شود این گوشی اولین تلفن هوشمند در جهان بوده که 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دارد. تاکنون این دستگاه با پیکربندی بالای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس بوده است. با نسخه آینده، شرکت چینی رم گوشی را 2 گیگابایت افزایش می دهد و در نتیجه به 18 گیگابایت می رسد.

از پوستر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، به نظر می رسد که این نسخه جدید Axon 30 Ultra Space Edition در تعداد محدود عرضه خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر حداقل باید تا هفته آینده منتظر ماند. به غیر از حافظه رم، انتظار داریم باقی مشخصات گوشی مانند Axon 30 Ultra باشد. این دستگاه پیشتر با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED Full HD + ، نرخ نوسازی نمایشگر 144 هرتز و نسبت تصویر 20:9 و پوشش شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 عرضه شد.

در بخش مشخصاتی باید به پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام، حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 با ظرفیت 1 ترابایت اشاره کرد. در بخش دوربین، یک حسگر چهارگانه در عقب وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز با اولتراواید 64 مگاپیکسلی، یک لنز 64 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو پرداخت.

در قسمت جلو این گوشی هوشمند یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای حسگر سلفی تدارک دیده شد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید است و از باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 65 واتی بهره می برد.

برای کسب جزئیات بیشتر درباره مدل جدید باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی نوبیا Z50 با شارژ 80 واتی از راه می رسد

نظرات در مورد : گوشی ZTE Axon 30 Ultra Space Edition با 18 گیگابایت رم در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *