گوشی ZTE AXON 30 در 22 جولای رونمایی می شود

شرکت ZTE در نظر دارد بزودی پرچمدار منحصربفرد و جدید را به نام AXON 30 معرفی کند. مدلی که از طراحی زیبا و مشخصات کلیدی قابل توجه بهره می برد. همچنین از یک ویژگی فوق العاده هم برخوردار است.

در سال گذشته ، ZTE در این مسابقه برنده شد و نام خود را به عنوان اولین شرکتی تولید کرد که یک گوشی هوشمند تجاری با دوربین سلفی در نمایشگر تولید می کند. این دستگاه به شکل ZTE Axon 20 ، یک گوشی هوشمند برتر میان رده مجهز به صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین سلفی پنهان ارائه شد. آنچه ما دیدیم یک فناوری بسیار امیدوارکننده بود که هنوز برای رسیدن به آن چیزهای زیادی لازم بود. انتظار می رفت ZTE نسل دوم فناوری دوربین خود را فاش کند ، اما در ZTE Axon 30 Ultra و ZTE Axon 30 Pro این اتفاق نیفتاد. جالب است بدانید که نوع وانیل از بین رفته است و ما مطمئن هستیم که این تنها دلیل آن دوربین عکاسی در نمایشگر است. بر اساس یک گزارش تازه ، دوربین کم نمایشگر نسل دوم به محض ماه آینده رسمی می شود.

چند روز پیش ، Visionnox ، سازنده نمایشگر چینی ، دوربین زیر نمایشگر نسل دوم خود را که انتظار می رود با ZTE Axon 30 به بازار بیاید ، اذیت کرد. اکنون ، tipster Digital Chat Station اشاره دارد که این تلفن هوشمند از 22 ژوئیه رسمی می شود. اطلاعات از یک ویدئو به اشتراک گذاشته می شود که هیچ کس به جز رئیس جمهور ZTE نی فی به اشتراک گذاشته است. به گفته مدیر ارشد ، این شرکت به دنبال معرفی گوشی هوشمند کاملاً جدید در ماه آینده است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، ZTE اوایل امسال از Axon 30 Pro و Axon 30 Pro رونمایی کرد. با این حال ، برای این دستگاه ها ، این شرکت تصمیم گرفت که از یک محلول سوراخ سوراخ دار که ثابت شده باشد ، استفاده کند. این نسل دوم دوربین زیر نمایشگر خود را به وانیل ZTE Axon 30 واگذار می کند. جالب است بدانید که این دستگاه دنباله ای مستقیم برای ZTE Axon 20 است. این اولین گوشی هوشمندی بود که با چنین فناوری پیشرفته ای به بازار راه یافت .

بیشتر بخوانید  گوشی زد تی ای Blade A72s معرفی شد

صفحه نمایش جدید Visionox’s InV see Pro با بهبودهایی در چینش پیکسل همراه است. این امر از وضوح بهتر و مه آلودگی کمتری در دوربین سلفی تعبیه شده اطمینان می دهد. امیدوارم که صفحه نمایش جدید به ZTE امکان ارائه کیفیت بهتر برای عکس های سلفی را بدهد و مشکلات ضبط فیلم را برطرف کند. Axon 20 از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد و ما معتقدیم که Axon 30 از این حد پایین نخواهد آمد.

تا آنجا که به مشخصات مربوط می شود ، برخی شایعات Snapdragon 888 SoC را نشان می دهد. این تراشه در Axon 30 Ultra و Pro وجود دارد. با این حال ، نوع وانیل ممکن است تراشه ارزان تری به همراه داشته باشد. حتی اسنپدراگون 870 نیز یک کاندیدای قدرتمند و بسیار مناسب است. با اکران در 22 ژوئیه ، انتظار داریم جزئیات بیشتری در روزهای آینده ظاهر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ZTE AXON 30 در 22 جولای رونمایی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *