گوشی Yuva 2 Pro لاوا معرفی شد

گوشی Yuva 2 Pro لاوا معرفی شد

در ماه فوریه، لاوا Lava Yuva 2 Pro را معرفی کرد که یک گوشی هوشمند سطح پایه در هند است. این دستگاه برای خرید از طریق فروشگاه‌های آفلاین و فروشگاه آنلاین Lava India در دسترس بوده است. از امروز ساعت 12 بعد از ظهر (به وقت محلی)، دستگاه را می توان از طریق آمازون هند نیز خریداری کرد.

Yuva 2 Pro با قیمت 7999 روپیه (97 دلار) از طریق آمازون در دسترس خواهد بود. برای خریداران این دستگاه، لاوا با پلتفرم EdTech Doubtnut همکاری کرده است تا مطالب آموزشی رایگان تا سقف 12000 روپیه (~ 146 دلار) را برای دانش‌آموزان کلاس‌های نهم تا دوازدهم فراهم کند. این دستگاه در سه رنگ سفید شیشه ای، سبز شیشه ای و گلاس اسطوخودوس قابل خریداری است.

Lava Yuva 2 Pro دارای یک پنل LCD 6.5 اینچی با وضوح HD+، تراکم پیکسلی 269 ppi و نرخ تجدید 60 هرتز است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. پنل پشتی دستگاه دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و همچنین دو دوربین VGA است.

یووا 2 پرو از چیپست Helio G37 قدرت می گیرد و دارای 4 گیگابایت رم است. علاوه بر فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی که به همراه دارد، 3 گیگابایت رم مجازی نیز دارد. انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و می توان آن را با 10 وات از طریق درگاه USB-C شارژ کرد.

این گوشی نسخه تقریباً موجودی از سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می کند و از ضبط تماس ناشناس پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های موجود در این دستگاه می‌توان به دو 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، جک 3.5 میلی‌متری صدا و اسکنر اثر انگشت در کناره‌ها اشاره کرد. در نهایت به پشت شیشه ای مجهز شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی لاوا Blaze 2 به بازارهای بیشتری رسید

نظرات در مورد : گوشی Yuva 2 Pro لاوا معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *