گوشی Y15s ویوو با پردازنده مدیاتک Helio P35 معرفی شد

گوشی Y15s ویوو با پردازنده مدیاتک Helio P35 معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی گوشی جدید Y15s را رونمایی کرده که از مشخصات میان رده و طراحی به روز برخوردار است. این اسمارتفون دو حسگر دوربین در عقب داشته و نمایشگر ناچ هم برای آن تدارک دیده شد.

Vivo یک گوشی هوشمند اندرویدی جدید به نام Vivo Y15s را معرفی کرده است و این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD 6.51 اینچی با وضوح HD + 1600 x 720 پیکسل است. این گوشی از یک پردازنده موبایل مدیاتک Helio P35 بهره می برد و دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی وجود دارد.

این دستگاه همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و دارای شارژ سریع 10 واتی هم است، دستگاه با سیستم عامل Funtouch 11.1 عرضه می شود که اساساً اندروید 11 نسخه Go است.

گوشی هوشمند جدید ویوو Y15s با طیف وسیعی از دوربین ها از جمله یک دوربین تکی در جلو و دوربین دوگانه در عقب عرضه می شود. در قسمت عقب گوشی، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی وجود دارد، در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی تدارک دیده شده که برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی طراحی شده است.

گوشی هوشمند ویوو Y15s در دو رنگ مختلف، آبی Mystic و سبز موجی عرضه می‌شود و می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه در Vivo در لینک زیر کسب کنید. این دستگاه با قیمت 179 دلار در سنگاپور به فروش می رسد که با نرخ ارز فعلی حدود 133 دلار است. هنوز جزئیاتی در مورد اینکه آیا در کشورهای بیشتری در دسترس خواهد بود یا خیر وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی میان رده جدید ویوو Y36 در راه چین

نظرات در مورد : گوشی Y15s ویوو با پردازنده مدیاتک Helio P35 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *